ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
22493 918 (4.1%) 17729 249 626 10 308 (4.1%) 206 630 115 031 551 2 551 354 (2.2%) 90 757 614
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
60-70% от градският транспорт в града да бъде тролейбусен!
Мего написа на 07.01.2016 г.:
Електрически автобуси е решението! Застанете на Сточна гара и си представете ако няма "жици" за тролеи как би изглеждало небето. Свикнали сме на едни грозни паяжини...

филибето1 написа на 03.05.2014 г.:
електро транспорта е два пъти по евтин и ще отпаднат някои от мошенническите авто транспортни фирми,а може и билетите и картите да поевтинеят,особенно картите за цялата градска преферинциалните на много места са 8,00лв ,а не 16,00лв

Дух написа на 28.02.2012 г.:
Здравейте ,



Искам да изкажа мнение по повод на тролейбусният транспорт в Пловдив,



от както е приватизиран той не изпълнява свойте функции и само мърси и прави задръствания,



да не говорим че вътре се возят по два - три пътника.



много се изписа за това как трябва да се възстанови и какви огромни вложения ще се наложи,



не разбирам защо не се гледа напред към бъдещето на траспорта - електроавтомобили и електроавтобуси,



който работят на електричество с батерии и соларни панели по покрива, има фирми успяли да направят добър продукт,



защо трябва да се връщаме при динозаврите вместо да се гледа напред.



Тези електро-автобуси имат разход на енергия 100 Квч за 100 км или около 20 лв. за 100 км.




Борис Бакърджиев написа на 30.12.2009 г.:
Да, бързи са, особено по "Санкт Петербург", а и не само там. Пътувам по 134 и мога да кажа, че съм много доволен от карането на ватманите. :) Те и канадските ще са бързи доста. А също така скоростта на тролеите зависи и от техните амортисьори. Ако им са хубави и стабилни, няма да се клатят като лодки, както Шкодите.

stmitu написа на 29.12.2009 г.:
"Новите"тролейбуси на Батаклиев са си доста бързи даже.Проблемът е в старата контактна мрежа.И въпреки всичко аз съм за тях,а не за "новите"ви над 10 годишни коли,които пукат,тракат и димят като печка "Перник".Ама иначе имаме автомобил.

Йорданис написа на 28.12.2009 г.:
Не се возете в автомобили!!! Ползвайте са тролейбуси---еко транспорт. Иначе сте убийци!!!

tkirov написа на 19.12.2009 г.:
Остин Пауърс, прав си УЖАСНО! Отдавна харата са изчислили, че в градове с големина като Пловдив, проблемът с тролеите не е в контактната мрежа или модерността на самите коли, а във факта, че тролеите са лишени от нормалната маневреност на автобусите. Поради естеството на захранвенето им с енергия, за да е всичко таман с тях, е необходимо да имат специално ОТДЕЛНО платно за движение. Само, че то ако ще е така и ще се прави отделно платно, по-добре да се прави за трамваи, които превозват поне ТРИ ПЪТИ повече пътници. За това от сума време твърдя, че тролейбусния транспорт няма място в Пловдив. И на мен ми е мил, защото съм отраснал возейки се на тролей, но от тогава Пловдив доста порастна и тролеите вече не са адекватни на големината му. Ако ти се рови, виж в старите ми постове съм описал къде и кога е премахнат тролейбусния транспорт.

Austin Powers написа на 18.12.2009 г.:
Онзи ден чака за ляв завой от сточна гара към Тримонциум. Лява лента, четвърта (или трета) кола. В дясно от мен имаше тролей, който беше пуснал ляв мигач. Светофарът светна зелено и първата кола от нашата колона се изниза, но тролея сви в ляво и затапи цялата колона. Движеше се едва-едвам (ако беше автомобил бих казал "на полу-съединител", явно за да смени жиците горе. Тъкмо ги смени и светофарът светна червено. Той беше нред нас (лява лента) и беше затапил също така и средната лента (единствената лента за направо). Когато следващия светофар светна зелено тролея тръгна, но мина бавно през кръстовището поради същата тази причина. Докато дойде мой ред да мина (както вече казах, бях трета или четвърта кола) светофарът пак светна червено. А там червеното, както знаете, е 90 секунди. На този тролей му трябваха два светофара за да направи ляв завой и задържа няколко автомобила (зад мен имаше поне още 5-6, отделно в дясната лента имаше други) за толкова време да горят бензинакис на едно място и да спомагат за задръстването. Катализаторите, апропо, не работят при празен ход, така че изгорелите газове са си чиста отрова, ако ще и най-последната "С" класа да чака на светофара. Освен това, веднъж струпат ли се повече от нормалния брой автомобили на едно място, отпушването става бавно. За какъв екологичен транспорт говорим? Доста е поостаряла мрежата явно, а за самите тролеи да не говорим. Този, поне на външен вид, имаше дизайн от около 60-те.

fisher написа на 17.12.2009 г.:
Батаклиев е един голям измамник. Нищо хубаво няма да видим от него.

Веселин Пд написа на 16.12.2009 г.:
цитат от изказване на Йорданис:
Батаклиев, пак излъга. Тролейбусите от Германия и Канада, които трябваше да бъдат доставени на 5 и съответно на 10 декември най-късно, все още ги няма към дата 16 декември 2009г.
Е ти ако кажеш, че си очаквал нещо друго... тя тая сага стана по-дълго и от сериала "Пътеводна светлина"

Йорданис написа на 16.12.2009 г.:
Батаклиев, пак излъга. Тролейбусите от Германия и Канада, които трябваше да бъдат доставени на 5 и съответно на 10 декември най-късно, все още ги няма към дата 16 декември 2009г.

Йорданис написа на 12.12.2009 г.:
Проблемът не е в тролейбусите, а в контактната мрежа, ако възприемем западния модел, тогава тролейбусите ще се движат много бързо и няма да намаляват скоростта при преминаване на кръстовища!!! Западна Европа е изцяло със съвременна контактна мрежа..... и тролейбусите се движат доста бързо!!!

fisher написа на 11.12.2009 г.:
Тролейбусният транспорт в Пловдив е пуснат през 1956,но контактната мрежа многократно е подновявана.В София и Варна контактната мрежа е добре изпъната и в много добро състояние и там тролеите се движат с 70км в час. Направило ми е впечатление , че в София и Варна контактната мрежа няма толкова разклонения като в Пловдив и това намалява времето на предвижване на тролеите.

tkirov написа на 11.12.2009 г.:
Стари, стари, колко да са стари тия пусти евро-тролейбусни мрежи. Нашата е от петдесетте /1955 ако се не лъжа/,а тази в Гент-Белгия от 1989??? Там я махат, а ние им прибираме таратайките. Колкото до отбягването на "ОГРОМНИТЕ" инвестиции, прочети пак! Не отбягвам въпроса. Защото, колко да са "ОГРОМНИ"? Аз ги наричам, разумни. В смисъл, че не са като нашите за бул. България, например.

Piccadilly Circus написа на 10.12.2009 г.:
Едно си баба знае,едно си бае... ти му говориш,то не възприема...Примерите на Киров за закритите системи са зашеметително глупави по очевидни причини. Тези системи чисто и просто са много стари и отдавна не отговарят на изискванията на съответните градове,което по никакъв начин не означава ,че тролейбусната технология в момента не е практична.Харесва ми обаче,как умело отбягва да спомене огромните инвестиций от запaдна Eвропа в нови системи.Нещо не му се връзват със статистиката....За трамвайте обаче съм напълно съгласен.Проблема е,че твърде скъпо за бедняшка страна...

tkirov написа на 10.12.2009 г.:
Ролф, като става дума за Швейцария, ще ти кажа че 2008 с референдум са премахнати от Базел.

Rolf написа на 10.12.2009 г.:
Ако се оправи контактната мрежа и се разширят булевардите тролейте няма да пречат на никого. Може да погледнете в ютуб, как се движат тролейте в Швейцария и ще разберете, че имат голямо бъдеще.

fisher написа на 09.12.2009 г.:
Драги съграждани,тролейбусният транспорт в този си вид няма да реши транспортния проблем на Пловдив. Наистина 60-70% е хубав дял от обществения транспорт, но преди да говорим за тези проценти да видим до колко е ефективен този вид транспорт за момента в Пловдив. Първо тролеите имат съществени недостатъци, когато преминават през големи кръстовища ,където се разклонявя контактната мрежа се движат прекалено бавно. Второ при авария или пък проблеми с прътите, често предизвикват хаос в движението особено ако аварира на кръстовище. Не го казвам, защото съм против тролейбуния транспорт, а защото тролейбусния транспорт трябва да бъде много сигурен и най-вече ефективен. Според мен тролейбусните линии така трябва да бъдат направени, че контактните разклонения да бъдат сведени до минимум, не както в момента в Пловдив и второ всеки тролей трябва да има резервен дизелов двигател при случаи на аварии в електропреносната система.

tkirov написа на 08.12.2009 г.:
Момчета, вие сте мечтатели. Това, искате да се намали движението в града, не означава, че ще стане. Напротив. Всички искат Пловдив да кипи от икономически живот, да се сипят инвестиции и т.н. а това означава - повече и по-голям трафик на коли. Вместо да мечтаее, бъдете реалисти. Пловдив отдавна е по-голям от тролеите си и има нужда от по-модерно решение на транспортните се проблеми. Защо не става с тролеи, според мен, съм писал преди и няма да се повтарям.

Йорданис написа на 07.12.2009 г.:
Исках да кажа с 50-60% да се намали автобусният транспорт и леките автомобили с поне 30-40% и да се увеличи тролейбусният транспорт на 160 тролейбуса, както и да караме велосипеди, само тогава ще дишаме нормално, ще ЖИВЕЕМ. Всеки, който е против електротранспорта и немоторотранспорта е съучастник в геноцида, извършван на хората от моторните превозни средства. :)

Страници:1 2 3 4Следваща


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: