ЗАРЕЖДАНЕ...
Обществено обсъждане на организацията на движението Групи » Общи интереси » Обществено обсъждане на организацията на движението» Теми» Допитване на община Пловдив за градския транспорт Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. Допитване на община Пловдив за градския транспорт Допитване за масовия градски транспорт на Пловдив Достатъчни ли са спирките по маршрутите, кварталите и центътра? 81% Да 19% Не Доволни ли сте от състоянието на заслоните по спирките в града? 3% Да 97% Не Искате ли лятно разписание с увеличен интервал между автобусите 15%-20%? 41% Да 59% Не Смятате ли, че трябва да се премахнат маршрутните таксита от транспортната схема? 49% Да 51% Не Искате ли да се променят линиите за движение на маршрутните таксита? 45% Да 55% Не Доволни ли сте от техническото състояние състояние на маршрутните таксита? 17% Да 83% Не Смятате ли, че Вашият квартал е добре свързан с транспорт с другите райони? 33% Да 67% Не Искате ли да се разкрият нови линии на автобусен транспорт? 80% Да 20% Не Смятате ли, че има излишни автобусни линии, които може да се закрият? 54% Да 46% Не Доволни ли сте от спазването на графика на градския транспорт? 27% Да 73% Не Искате ли да се разреди графика на автобусите по линиите от транспортната схема? 11% Да 89% Не Смятате ли, че трябва да се увеличи броя на тролейбусите по линиите? 43% Да 57% Не Доволни ли сте от техническото състояние на автобусите? 38% Да 62% Не Доволни ли сте от техническото състояние на тролейбусите? 18% Да 82% Не Доволни ли сте от хигиената в автобусите и тролейбусите на градския транспорт? 26% Да 74% Не Доволни ли сте от културата на обслужването в градския транспорт? 27% Да 73% Не Необходими ли са съчленени автобуси и тролейбуси при това движение в града? 26% Да 74% Не Трябва ли да се въведе електронно таксуване в градския транспорт? 70% Да 30% Не Смятате ли, че автобусите и тролейбусите трябва да са не по-стари от 10 години? 93% Да 7% Не Смятате ли, че всички автобуси и тролейбуси трябва да имат работещи климатици? 96% Да 4% Не |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика:
2. Разписанието на автобусите трябва да се съобразява с пътникопотока и да се обновява поне 2 пъти в годината.
3. Въвеждане на електронно таксуване с възможност за таксуване по време - така гражданите ще могат да сменят няколко автобуса/тролейбуса, за да стигнат желаната дестинация. Електронните билети (карти) да са примерно за 1 час, 1 ден, 1 седмица, 1 месец, 6 месеца, 1 година.
4. Всички автобуси/тролейбуси трябва да са снабдени с климатици, които да бъдат включвани (!), когато температурата го изисква. Да се приеме за нормална температура в превозните средства 18В° (+/-5В°). Автобусите да имат работеща блокировка, която да им пречи да потеглят с отворени врати. До 5-8 години всички автобуси да се движат на метан. Възрастта на превозните средства не е от значение, ако са изпълнени всички изисквания, посочени в тази точка.
5. Задължително градския транспорт трябва да бъде с по-дълго работно време - примерно до 12 часа. Може да се пуснат експериментално 2 нощни линии с по 2-3 коли, които да работят през тъмната част на денонощието и да покриват големи райони, въпреки че в София подобен експеримент претърпя неуспех.
6. Маршрутните таксита трябва да се премахнат - след оптимизиране на транспортната схема тяхната нужда трябва да отпадне.
7. Не трябва да се инвестира в тролейбусния транспорт, тъй като ще бъде прекалено скъпо обновяването на цялата контактна мрежа. По-скъпо, но и по-добро решение е след няколко години да започне изграждането на монорелсова висяща железница (или дори наземно метро), която може да минава над главните улици и по тоя начин да се облекчи трафика по пътищата като се намали броя на автобусите. В началото ще се свържат центъра с някой от кварталите, като в последствие ще обхване и останалите квартали и съседните села (които да се надяваме, че до тогава ще са част от община Пловдив :))
Да се премахнат дублиращи с повече от 85% линии, а съществуващите да са по-чести. По-добре 3 линии редовни, отколкото 5 вятърничави.
Да се стимулира тролейте, но качествено, вкл. и при наличие на техника да се првърнат 99 и 17 в тролеи, например.
Без маршрутки в центъра - да ги изтикат да свързват селата с гарите.
Електронно разписание на всяка спирка + карта на целия ГТ, за да се нзе кой номер какво откъде минава, кога и накъде отива, както и с какво се засича по трасето.