ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Допитване на община Пловдив за градския транспорт
Допитване за масовия градски транспорт на Пловдив
Достатъчни ли са спирките по маршрутите, кварталите и центътра?
81%
Да
19%
Не

Доволни ли сте от състоянието на заслоните по спирките в града?
3%
Да
97%
Не

Искате ли лятно разписание с увеличен интервал между автобусите 15%-20%?
41%
Да
59%
Не

Смятате ли, че трябва да се премахнат маршрутните таксита от транспортната схема?
49%
Да
51%
Не

Искате ли да се променят линиите за движение на маршрутните таксита?
45%
Да
55%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние състояние на маршрутните таксита?
17%
Да
83%
Не

Смятате ли, че Вашият квартал е добре свързан с транспорт с другите райони?
33%
Да
67%
Не

Искате ли да се разкрият нови линии на автобусен транспорт?
80%
Да
20%
Не

Смятате ли, че има излишни автобусни линии, които може да се закрият?
54%
Да
46%
Не

Доволни ли сте от спазването на графика на градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Искате ли да се разреди графика на автобусите по линиите от транспортната схема?
11%
Да
89%
Не

Смятате ли, че трябва да се увеличи броя на тролейбусите по линиите?
43%
Да
57%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на автобусите?
38%
Да
62%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на тролейбусите?
18%
Да
82%
Не

Доволни ли сте от хигиената в автобусите и тролейбусите на градския транспорт?
26%
Да
74%
Не

Доволни ли сте от културата на обслужването в градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Необходими ли са съчленени автобуси и тролейбуси при това движение в града?
26%
Да
74%
Не

Трябва ли да се въведе електронно таксуване в градския транспорт?
70%
Да
30%
Не

Смятате ли, че автобусите и тролейбусите трябва да са не по-стари от 10 години?
93%
Да
7%
Не

Смятате ли, че всички автобуси и тролейбуси трябва да имат работещи климатици?
96%
Да
4%
Не
Don_NUTSO написа на 23.04.2010 г.:
Ужасно е техническото състояние на по-голяма част от автобусите, за хигиена не можем да говорим, за отношение към пътниците също ... всичко е под всякаква критика, а уж се водим европейска държава ... нека да идат и да видят какво е европейски автобус ... но тази анкета е за замазване на очите ... нищо няма да се промени за съжаление, ще си приберат паричките и по живо по здраво ще затихне всичко, ние ще си пътуваме в гадния градски транспорт, а някои ще са с доста по-дебела сметка в банката :)

Demoman написа на 23.04.2010 г.:
Трябва връзка Коматево - Тракия както и Коматево - Смирненски

vladi написа на 23.04.2010 г.:
има много линии които се дублират,много от фирмите не спазват графиците или разписаниятя,градския транспорт трябва да се движи от 0.5ч до 22.30ч говория за часове на трагване на последните курсове,ще дам един пример аз ползвам автобус 20.последния курс от ПУ за Коматево е в 21.52ч а аз сам на работа до 22.00ч,а в сабота и неделия е в 21.40.е как дасе прибера до коматево .

Сицилия написа на 23.04.2010 г.:
Кършияка с промишлената зона в Изгрев няма нищо директно и удобно - 80 лева на месец ми излиза ходенето на работа при 20 работни дни, да не говорим, че трябва да тръгна 1 час по-рано от вкъщи защото сменям 2 автобуса и от Гагарин слизам до МОЛ Марково тепе от там хващам друг автобус, за да стигна до домостроителния комбинат, на връщане отново същата "идилия", наслушах се и на чалга по автобусите, нагледах се и на мизерия, намирисах се и на пот и гадни "парфюми" ужасно е просто.... а за начина на шофиране на шофьорите от градския транспорт, мисля че няма какво да го коментирам изобщо ... на всички им е ясно!

Костадин Ф написа на 23.04.2010 г.:
"Смятате ли, че Вашият квартал е добре свързан с транспорт с другите райони?" - Давам пример с Изгрев и Тракия. Няма и един директен градски превоз между двата квартала!Представете си като трябва да ходите на работа всеки ден и сменяте автобуси. Тва си е 50 лв. на месец и ако работиш за 300 лв. примерно кво са получава а?



Петко Петков написа на 23.04.2010 г.:
Има много добре поддържани рейсове(повчето на Хебрус бус ) и някой в отвратително състояние (Грация, Меритранс). Най-лошото за мен е това, че графика не се спазва. Най-много ме дразни факта, че няма точен разпределен график. Аз живея в Тракия и знаете ли какво се случва, когато застанеш на спирките изведнъж минавата маршрутка 1, след нея веднага, 3 и накрая 5. Веднага след тях рейсовете 29, после 9 и накрая 18!!! Ама едно след друго. И ако изпуснеш "потока" седиш и чакаш 10 мин! Не може ли да се направи така: всички тези рейсове да са с разстояние помежду си от 3 до 5 мин и няма да седиш да чакаш, няма да се дублират линиите ( маршр. 3 , 5 и рейса 9 се дублират - и трите стигат до центъра) Сега се състезават кой по-напред ще стигне до спирката, за да вземе хората!

Baby6 написа на 23.04.2010 г.:
Най-важното е отношението на превозвача и изпълнението на услугата.

КБоев написа на 23.04.2010 г.:
В доста коментари се споменава за премахване на маршрутните таксита, аз искам да ги подкрепя поне за момента.Работя на смени в Тракия а живея до 2-ро РПУ повярвайте ми трудно се стига в 6 часа сутринта до там и още по трудно е да се прибера след 22.

JustMe написа на 23.04.2010 г.:
1. На места спирките могат да се разредят, а другаде има нужда от още. Също може да се въведат "експресни" автобусни линии, които да спират на по-малко спирки.

2. Разписанието на автобусите трябва да се съобразява с пътникопотока и да се обновява поне 2 пъти в годината.

3. Въвеждане на електронно таксуване с възможност за таксуване по време - така гражданите ще могат да сменят няколко автобуса/тролейбуса, за да стигнат желаната дестинация. Електронните билети (карти) да са примерно за 1 час, 1 ден, 1 седмица, 1 месец, 6 месеца, 1 година.

4. Всички автобуси/тролейбуси трябва да са снабдени с климатици, които да бъдат включвани (!), когато температурата го изисква. Да се приеме за нормална температура в превозните средства 18В° (+/-5В°). Автобусите да имат работеща блокировка, която да им пречи да потеглят с отворени врати. До 5-8 години всички автобуси да се движат на метан. Възрастта на превозните средства не е от значение, ако са изпълнени всички изисквания, посочени в тази точка.

5. Задължително градския транспорт трябва да бъде с по-дълго работно време - примерно до 12 часа. Може да се пуснат експериментално 2 нощни линии с по 2-3 коли, които да работят през тъмната част на денонощието и да покриват големи райони, въпреки че в София подобен експеримент претърпя неуспех.

6. Маршрутните таксита трябва да се премахнат - след оптимизиране на транспортната схема тяхната нужда трябва да отпадне.

7. Не трябва да се инвестира в тролейбусния транспорт, тъй като ще бъде прекалено скъпо обновяването на цялата контактна мрежа. По-скъпо, но и по-добро решение е след няколко години да започне изграждането на монорелсова висяща железница (или дори наземно метро), която може да минава над главните улици и по тоя начин да се облекчи трафика по пътищата като се намали броя на автобусите. В началото ще се свържат центъра с някой от кварталите, като в последствие ще обхване и останалите квартали и съседните села (които да се надяваме, че до тогава ще са част от община Пловдив :))

pininfarina написа на 23.04.2010 г.:
Доволни ли сте от техническото състояние на тролейбусите? Да, ама не и от това на Км, което прави ТБ бавни и досадни. КМ в София е 6 и дори с Икаруси по линиите, тролейте са пълни.
Да се премахнат дублиращи с повече от 85% линии, а съществуващите да са по-чести. По-добре 3 линии редовни, отколкото 5 вятърничави.
Да се стимулира тролейте, но качествено, вкл. и при наличие на техника да се првърнат 99 и 17 в тролеи, например.
Без маршрутки в центъра - да ги изтикат да свързват селата с гарите.
Електронно разписание на всяка спирка + карта на целия ГТ, за да се нзе кой номер какво откъде минава, кога и накъде отива, както и с какво се засича по трасето.


Marker777 написа на 23.04.2010 г.:
ОТ МЕН

Минко10 написа на 23.04.2010 г.:
Градския транспорт трябва да се развие по правилния наин, защото софийския "филм" с транспорта идва към Пловдив. Хубаво е, че това допитване го има, но не ми се вярва да го вземе някой предвид.

Кристина написа на 23.04.2010 г.:
Добри въпроси, дано само някой се съобрази с тях и разрешаването на проблемите.

Austin Powers написа на 23.04.2010 г.:
Аз не мога да разбера как може 40% да са отговорили, че НЕ желаят да се премахнат маршрутните таксита... колко десетилетия трябва да се излеят още, за да се разбере, че градския транспорт се спъва в една голяма част именно заради тях?

Борис Бакърджиев написа на 22.04.2010 г.:
Да не вземете да запеете друга песен, когато контактната мрежа на тролеите се смени с нова? Били грозни, били не знам си какви! Хайде без глупости,моля! Вие нови тролеи на разбити пътища ли искате?

TITANS1912 написа на 22.04.2010 г.:
кате праи си пас кате :Д

The_Reaver написа на 22.04.2010 г.:
Трябва да има линии, които да свързват Мараша с Кършияка и Кичук Париж! И автобусите да се движат поне до 10-11 часа вечерта, а не след 8 вече да не се надяваме на автобус ! И да се направи точен график, които да се сложи по спирките и да се спазва !

boncho написа на 22.04.2010 г.:
Трябва да има нови линии които да свързват Смирненски със Кичук Париж!

Карагенов написа на 22.04.2010 г.:
Аз не виждам особен смисъл в тях в момента.Не съм се качвал на маршрутка от поне 4 години, а може би и повече.

lop_88 написа на 22.04.2010 г.:
според мен по-добре е да се направи както в софия табла за оставящо време за престигане на автобуса .


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: