ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Допитване на община Пловдив за градския транспорт
Допитване за масовия градски транспорт на Пловдив
Достатъчни ли са спирките по маршрутите, кварталите и центътра?
81%
Да
19%
Не

Доволни ли сте от състоянието на заслоните по спирките в града?
3%
Да
97%
Не

Искате ли лятно разписание с увеличен интервал между автобусите 15%-20%?
41%
Да
59%
Не

Смятате ли, че трябва да се премахнат маршрутните таксита от транспортната схема?
49%
Да
51%
Не

Искате ли да се променят линиите за движение на маршрутните таксита?
45%
Да
55%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние състояние на маршрутните таксита?
17%
Да
83%
Не

Смятате ли, че Вашият квартал е добре свързан с транспорт с другите райони?
33%
Да
67%
Не

Искате ли да се разкрият нови линии на автобусен транспорт?
80%
Да
20%
Не

Смятате ли, че има излишни автобусни линии, които може да се закрият?
54%
Да
46%
Не

Доволни ли сте от спазването на графика на градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Искате ли да се разреди графика на автобусите по линиите от транспортната схема?
11%
Да
89%
Не

Смятате ли, че трябва да се увеличи броя на тролейбусите по линиите?
43%
Да
57%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на автобусите?
38%
Да
62%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на тролейбусите?
18%
Да
82%
Не

Доволни ли сте от хигиената в автобусите и тролейбусите на градския транспорт?
26%
Да
74%
Не

Доволни ли сте от културата на обслужването в градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Необходими ли са съчленени автобуси и тролейбуси при това движение в града?
26%
Да
74%
Не

Трябва ли да се въведе електронно таксуване в градския транспорт?
70%
Да
30%
Не

Смятате ли, че автобусите и тролейбусите трябва да са не по-стари от 10 години?
93%
Да
7%
Не

Смятате ли, че всички автобуси и тролейбуси трябва да имат работещи климатици?
96%
Да
4%
Не
Даниела Хачманян написа на 29.04.2014 г.:
Не е нормално в делнични дни в 21ч вечерта човек да не може да разчита на услугите на градски транспорт. С таксита ли трябва да се придвижваме? Лятното разписание на автобусите не трябва да е за сметка на интервала м/у автобусите!

Ганзу написа на 18.04.2014 г.:
ВСИЧКИ МИКРОБУСИ И ИЗМИСЛЕНИ МАЛКИ РЕЙСЧЕТА ТРЯБВА ДА ИЗЧЕЗНАТ ОТ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ И СТРИКТНО СПАЗВАНЕ НА ГРАФИКА НА ДВИЖЕНИЕ , И УВЕЛИЧАВАНЕ НА БРОЯ НА АВТОБУСИТЕ ПО ГРАДСКИТЕ ЛИНИИ!

пепа стойчева написа на 12.02.2012 г.:
Частните автобусни линии са отлични ,имат климатици ,топло е и е чисто. Що се отнася до държавните те са пълна трагедия .Винаги е студено и минават когато им скимне.

boryananik написа на 10.02.2012 г.:
Какъв коментар! Резултатите, които са поместени по-долу са достатъчно показателни. Градският транспорт е отврарително нередовен, рейсовете са мръсни, ледени. В някои рейсове температурата е малко по-висока от външната. Какво да кажа още! Много еснафско, но левчето си го взимат, независимо, че висим по спирките в най-големия студ и сняг по 20, 30, и повече минути. Ако не се движи маршрутка № 8, то в последните 2 седмици нямаше да мога да дойда на работа, защото автобусна линия № 11 като че ли е затворена. То от доста време е нередовна линията, но напоследък е ужасно.

цеци78 написа на 10.02.2012 г.:
Южен няма хубави връзки със съседните си квартали.Трябва да се увеличат линиите по новия надлез и да се отвори глухия прелез със Смирненски

ladyiv написа на 10.02.2012 г.:
Аз живея в кв.Гагарин,той се обслужва от 3 автобуса,които и трите отиват в Кичук Париж, все едно тези хора само в кичука могат да ходят. Нямаме връзка с другите квартали, а аз лично работя в Смирненси и всеки ден вървя по 1,5км, за да си хвана автобус, защото не мога да си позволя да давам по 4лв. на ден за транспорт. Единия от автобусите, № 16 е в такова отвратително състояние,/ само още един автобус № 6 е в такова състояние от целия градски транспорт/ винаги закъснява, с изключително разредено разписание, а в тези минибусчета така се тъпчем, че няма въздух от къде да си поемем. Изобщо защо се позволяват на превозвачите да ползват минибусчета? Само в Пловдив няма месечна карта за всички автобусни линии, в София за 50лв. на месец се возиш в целия градски тарнспорт, където има много повече автобусни линии. А ние в Пловдив сме като наказани,да плащаме във всеки автобус, без да имаме възможност за абонамент. И защо решихте да намалите автобусите точно в най-големия студ, а уж до късно щяло да има, нищо няма , автобус 15 преди беше до 20,40, сега е до 19,30. , да чакаме по спирките в най-големия студ. Убедена съм, че хората, които вземат решенията за градския трнспорт, не се возят в него.

Герито Атанасова написа на 03.02.2012 г.:
Трябва да се движат само нови автобуси и тролейбуси и да не замърсяват въздуха.ДАНО СТАНЕ ВЪВ БЛИЗКИТЕ ГОДИНИ ЗА ДА СЕ ВОЗИМ ВЪВ 4ИСТИ И ТОПЛИ АВТОБУСИ.

надя четинова написа на 02.02.2012 г.:
Имали изобщо някои които да прочете какво пишем Градски транспорт УЖАС гледаме как се гонят по улиците конкуриращи се автобусни линий докога дано се стане беля.Вече няма разписание което да бъде спазено в 20,00 вече няма коли или изобщо не спират на спирките .На 30,01,2012 след 20,00ч.на воена болница посока Тракия не спряха две коли на Авто транс Чолаков №99 ако искаш си чакай.В какво окаяно състояние са автобусите е съвсем друг въпрос бракувани внос от вън Западна европа си изхвърля старите коли на нашия пазар раздрънкани и стари Единсвено колите на Дошков са нови друг въпрос е колко са хубави.Що се отнася до възпитанието и културата на хората които работят в гр транспорт -- Дано децата ни не гледат и не копират тяхното поведение

Nemo_pld написа на 01.01.2012 г.:
За Пловдив е най-добре цялата електро мрежа да бъда свалена и да бъде подменена с нова по хубава, да се закупят повече нови тролей - защото това е екологичния транспорт на света! Нашият град има най-голямо замърсяване в забележете ЦЯЛА ЕВРОПА! Само тролейте могат да ни оправят поне малко въздуха да не бъде по замърсяван!!! Помислете разумно не само за бързото пътуване, а за въздуха който дишате!! Зная че всички немогат да имат еднакво мнение, но всички можем да достигнем до едно решение!!!

вили тюфекчиева написа на 30.11.2011 г.:
Моля спешно да се реши проблема с № 24 ,защото от Сточна гара до Хирургиите и кв.ПРОСЛАВ не можем да разчитаме на единствената маршрутна линия № 2,която е без график и много лошо техническо подържане - трагедия!Трябва тези маршрутки № 2 да бъдат бракувани!

eli_ana написа на 03.10.2011 г.:
Ужас, до петък стигах от хлебозавода в Тракия до В и К на "Шести септември" за 10 минути, а днес за 30 минути! Да живее удобството, създадено ни с промяната на маршрута на линия 93!

vladi написа на 19.08.2011 г.:
пълна лудница е транспорта в Пловдив

Nany написа на 11.08.2011 г.:
Здравейте, градският транспорт в Пловдив е под всякаква критика. Защо градската управа не се вози в рейсовете, а използва само служебни автомобили. Ако се качи Кмета поне веднъж, в който и да е автобус, тази анкета ще бъде просто излишна.
Заслоните по спирките не пазят нито от дъжд, нито от вятър. Направени са от материал, който създава парников ефект и на практика няма къде да се скриеш лятото от слънчевите лъчи (сигурно целта е допълнителен слънчев загар). Колкото и да е коментирана темата в крайна сметка в рейсовете не се пускат климатици, шофьорите и кондукторите пушат... Вечер след 21,00 автобуси напрактика няма. Освен с такси, по друг начин не може да се предвижим. Кондуктори и шофьори се държат с пътниците като с животни. Дано някой да обърне внимание на коментарите и се вземат мерки за отстраняване на проблемите, които не са маловажни, особено при цена на билета от 1 лв!!!

Don_NUTSO написа на 09.08.2011 г.:
Градския транспорт е батак, нито си спазва разписанието, нито пътуването е нормално - някои линии имат уникални каруци ... и тази пародия с бусчетата, на които пише Автобусна линия ... едва ли превозвачите са спечелили линията с тези бусчета ... ама няма кой да провери и да даде информация ...
За климатиците няма какво да се говори ...
А че някои линии дават билетчета от по 80ст. а ти прибират левчето - никой не го забелязва :)

Христо Миневски написа на 15.03.2011 г.:
Много от спирките са в непосредствена близост до натоварени кръстовища и пречат на останалите участници в движението. Чудя се,дали някога общината ще се сети да промени местата им, особено, когато са точно една срещу друга на двупосочните улици и булеварди. Тапите и задръстванията стават и от тази недомислица-преди 51 години Иван Кочов е забил пилоните на спирките и оттогава никой не се сеща да промени нещо!Таксиметровите стоянки са неудачно избрани и почти винаги пречат на другите коли-вижте какво става около ж.п.гарата, автогарите и центъра! Вярно е, че шофьорите им са с нисък манталитет, ама нали си има началници в общината-ТЕ ЗАЩО СПЯТ??? "ПОТОМСТВЕНИТЕ" политици на града ни нищо не правят-не само за транспорта. Чеп за зеле не става от тях, защото проблемите в транспорта са от десетилетия, а нищо съществено не се прави.

GeorgiGG написа на 13.03.2011 г.:
Маршрутните таксита могат да отпаднат за сметка на автобуси работещи до 00:00 часа, тролейбусите също могат да отпаднат понеже забавят транспортирането от точка до точка, но пък от гледна точка на екологията е хубаво да се увеличат.. нужни са още линии които да успяват да свържат всеки квартал до всяка точка по всяко време ( дори в събота и неделя )
Освен това, нововъведените малки автобусчета са крайно неполезни, понеже вместимост от 10-15 човека е смешна при положение че пътуващите сутрин студенти, работещи и други не могат да се съберат в автобусче минаващо на 30 мин. Ако бъдат запазени маршрутните таксита, то спокойно тези малки автобусчета могат да се присъединят към тях и да се увеличат линиите или пък поне да се намали интервалът между такситата.. Относно спирките.. под всякаква критика са.. максимум 10% са тези които са в прилично състояние, останалите са или изпочупени или липсващи!!!
Сегашната система за таксуване, както и абонаментни карти е най-доброто от всичко! Лошо ще е да се мисли за електронно таксуване което ще струва Бог знае колко, а и едновременно с това ще отпадне и нуждата от кондуктори, водеща до по-голяма безработица.. от друга страна Градски транспорт ще спечели от това съкращаване на кондуктори, като може да вложи тези пари за нещо полезно, като например повишаване на заплати на шофьори, което ще е и стимул за тях да работят и до по-късните часове! И много важно е в събота и неделя и като цяло празничните дни да не се налага да се чудиш как да се придвижиш от едно място до друго, все пак и в тези дни се работи или пък ако не най-малкото хората почиват и имат нужда да отидат някъде, а без автобуси как?

lud_pi4 написа на 21.11.2010 г.:
Пловдив никога няма да се оправи, в транспорта, докато община има пръст в него, и докато има 5-6 фирми, също докато Батаклиев е на власт. И най-вече, докато дават 6 пъти по-малко пари за субсидии, отколкото взимат навсякъде другаде в България.

зоро написа на 21.10.2010 г.:
Пловдив без тролей и маршрутки.Първото ще отпуши движението,а второто ще лиши обществеността от това да става свидетел ежеминутно на дивашки изпълнения на набедени "шофьори".За никаква екология не може да говорим имайки предвид автобусите! Ден няма на някой да не му се откачат тирантите и то все на възлови крастовища и какво правим тогава?-седим и чакаме 5 мин.най-малко,как 150 превозни средства бълват газове...Същото се касае и когато си зад тях и покорно си чакаш да минат стрелките,движейки се с няма и 5 км. в час,просто защото няма къде да отидеш.Колкото до маршрутките-ако ги няма най-малкото няма да има грозни гледки.Да не говорим за сигурността на пътниците.Погледнете им външния вид,гумите,чистотата вътре-като че ли от години само клошари са возили...Някой от вас представя ли си да отиде някъде,с бели дрехи и да се натъпче като копърка в тия "превозни средства"?

petrov28 написа на 18.10.2010 г.:
таи наречения градски транспорт е абсолутна пародия пална ганиовщина цигания до шия всяка една фатка се прави за сопсидия всяка една линия е за собсидия сложиха дж,пи с на всяка една кола забележете ганйовщината никои никаде не следи за расписание вапроса е да се направи курса да се вземи субсидията на никои нито във фирмите,нито в общината,нито на шифйоорите не им пука за разписание графици и така на татак важно е да стигнеш до последна спирка да се вземе супсидията апак че хората чакат с часове на кои му пука да си хванат такси като толкова барзат... дажурен одговор!!!!! на ко...;стйоардите хахахахаха' исклочително очтиви простачки обаркали табелките с медал за храброс!!!!! темата няма краи но ще сложа точка защото моите нерви имат КРАИ.....

vladi написа на 30.09.2010 г.:
много лош и нередовен градски транспорт .....много жалко че вървим надоло а не нагоре след 21часа немога да се прибера до коматево нормално!

Страници:1 2 3 4 56Следваща


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: