ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Допитване на община Пловдив за градския транспорт
Допитване за масовия градски транспорт на Пловдив
Достатъчни ли са спирките по маршрутите, кварталите и центътра?
81%
Да
19%
Не

Доволни ли сте от състоянието на заслоните по спирките в града?
3%
Да
97%
Не

Искате ли лятно разписание с увеличен интервал между автобусите 15%-20%?
41%
Да
59%
Не

Смятате ли, че трябва да се премахнат маршрутните таксита от транспортната схема?
49%
Да
51%
Не

Искате ли да се променят линиите за движение на маршрутните таксита?
45%
Да
55%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние състояние на маршрутните таксита?
17%
Да
83%
Не

Смятате ли, че Вашият квартал е добре свързан с транспорт с другите райони?
33%
Да
67%
Не

Искате ли да се разкрият нови линии на автобусен транспорт?
80%
Да
20%
Не

Смятате ли, че има излишни автобусни линии, които може да се закрият?
54%
Да
46%
Не

Доволни ли сте от спазването на графика на градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Искате ли да се разреди графика на автобусите по линиите от транспортната схема?
11%
Да
89%
Не

Смятате ли, че трябва да се увеличи броя на тролейбусите по линиите?
43%
Да
57%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на автобусите?
38%
Да
62%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на тролейбусите?
18%
Да
82%
Не

Доволни ли сте от хигиената в автобусите и тролейбусите на градския транспорт?
26%
Да
74%
Не

Доволни ли сте от културата на обслужването в градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Необходими ли са съчленени автобуси и тролейбуси при това движение в града?
26%
Да
74%
Не

Трябва ли да се въведе електронно таксуване в градския транспорт?
70%
Да
30%
Не

Смятате ли, че автобусите и тролейбусите трябва да са не по-стари от 10 години?
93%
Да
7%
Не

Смятате ли, че всички автобуси и тролейбуси трябва да имат работещи климатици?
96%
Да
4%
Не
Piccadilly Circus написа на 27.04.2010 г.:
Ако не започнете да мислите за Трам мрежа от сега,ще имате серозни проблеми както с трафика така и с чистотата. Знам,че е скъпо,но плановете трябва да се правят от рано,защото процедурата отнема много години. Две линии(едната до Асеновград) ще премахне както огромна част от автомобилния/автобусния/тролейбусния трафик, така и некомпетентната БДЖ връзка.

TNT написа на 27.04.2010 г.:
!

цветенцето написа на 26.04.2010 г.:
Много хубаво би било, ако може Тракия и Кичука да се сваржът с още линии от градския транспорт, но да работят и сабота и неделя и поне до 23:00 часа през лятото.Иначе като цяло добре ще е ако може рейсовете да работят и до по-касно през лятото поне до 12:00 часа.

роско написа на 26.04.2010 г.:
evil ей за това си 100% права!

evil написа на 26.04.2010 г.:
Доволни ли сте от спазването на графика на градския транспорт?

На този въпрос, ще ме извинявате, ама къде изобщо човек може да види ГРАФИК!? Аз досега не съм срещала. Помня в годините по-назад имаше на спирките едни графици на стълб (подобен на гъба), сега обаче такъв има само в подлеза под Пощата на едната спирка и надали е валиден.
Нужни са спешно да се направят табели с разписанието на автобусите, за да може човек да си прави сметка - да чака или да хваща такси!

Angelo_86 написа на 25.04.2010 г.:
Трябва да има линия Гагарин - Смирненски.

маца написа на 25.04.2010 г.:
немога да отида от Тракия до Бялата Воденица-трябва да сменям 2 реиса

spiker написа на 24.04.2010 г.:
Мисля, че трябва да има повече съчленени автобуси на определени линии. Например сега 29 имат 1-2 съчленени а са нужни много повече. Също така мисля, че линия 12, 222 и 15 се нуждаят от съчленени авотбуси тъй като минават през дълъг маршрут и има доста пътници. Освен това линии като 24 и 39 мисля, че трябва да бъдат спрени. Също така линия минаваща от Тракия през Кършияка до стадион Пловдив по възможно най-краткия маршрут също е важна. На стадион Пловдив тренират много деца а Кършияка и Тракия може би са най-населените квартали. Подобна линия да не кара по излишни места. Визирам линия 10 която съвсем излишно минава през Гладстон и Васил Арилов вместо да мине покрай бул. Хр. Ботев и през 6-ти септември стига до стадион Пловдив.

PlovdivTEAM написа на 24.04.2010 г.:
Аз искам да бъде увеличен транспорта в петък на автобус 29 и маршрутка 1 поради простата пречина че всеки петък когато свърше Адмирала(Форума) защото прекалено много хора се набираме и няма как да се качът всички.

Катя Иванова написа на 24.04.2010 г.:
Надявам , че тази анкета ще бъде взета в предвид от управляващите в общината.

роско написа на 23.04.2010 г.:
Да уточня, "ще оправя безвъзмездно", имам предвид ще им дам готови решения безвъзмездно. А нещата, които стават за месец са простички и неизискващи голям финансов ресурс.

роско написа на 23.04.2010 г.:
Всичко е много просто. Липса на воля, това е. Давате на ОРГАНА, от който зависи превръщането на гр. тр. в Пловдив в Европейски, 5 адреса, в произволен немски град и го пускате, без да знае езика, ползвайки градския транспорт да стигне до тях. Всичко ще му се изясни. Ако и след това не му се изясни, общината да ми звънне, някои работи са въпрос на месец, без много средства и усилия, ще им ги оправя безвъзмездно! А пък ей тъй, за експеримента, пуснете някой чужденец в Пловдив да се предвижи с гр. тр. от т.А до т.Б и си гледайте сеира.

eli_ana написа на 23.04.2010 г.:
Има нужда от директен транспорт Тракия - Рогошко шосе през моста на Адата.

valeros написа на 23.04.2010 г.:
ИСКАМ ДА ДАМ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ПО ЛИНИИ,КОИТО ОБСЛУЖВАТ РАЙОН ИЗГРЕВ И ТРАКИЯ-РАЙОН ИЗГРЕВ НЯМА ТРАНСПОРТ КЪМ КЪРШИЯКА И ТРАКИЯ ДИРЕКТНО - НИКОЙ ОТ НАС ГРАЖДАНИТЕ НЕ ИСКА И ДА ИМА ЛИНИИ ,КОИТО ДА ОБСЛУЖВАТ САМО ЕДИНИЯ КВАРТАЛ С ДРУГИЯ,НО ПОГЛЕДНЕТЕ САМО КОЛКО МАЛКО Е НЕОБХОДИМО С МАЛКИ УСИЛИЯ ДА БЪДАТ СВЪРЗАНИ И УЛЕСНЕНИ ГРАЖДАНИТЕ:
1.КЪРШИЯКА-ТРАКИЯ-ИМА ТРАНСПОРТ АВТОБУС 4-КА,КОЙТО Е С ПОСЛЕДНА СПИРКА СКОБЕЛЕВА МАЙКА-ДА БЪДЕ ПРОДЪЛЖЕН МАРШРУТА ПРЕЗ ДОМОСТРОИТЕЛЕН КОМБИНАТ ПРЕЗ УЧИЛИЩЕ СИМОН БОЛИВАР-ЛАНДОС ПОКРАЙ РУМ ИЗГРЕВ И НАЛЯВО ПО ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ ПОСОКА СКОБЕЛЕВА МАЙКА И УТВЪРДЕНИЯ МАРШРУТ ДОСЕГА ДЕЙСТВАЩ ПРЕЗ ТРАКИЯ ЗА КЪРШИЯКА.ПО СЪЩИЯ НАЧИН И ЛИНИЯ 10-КА!
2.АВТОБУСИ С НОМЕРА 93 И 25 СВЪРЗВАТ ТРАКИЯ С КЪРШИЯКА МИНАВАЙКИ ПОЧТИ ПРЕЗ ИЗГРЕВ -Т.Е.КОКА КОЛА МОТО ПФОЕ ПОКРАЙ БИЛА И НАДЯСНО ЗА ТРАКИЯ ПРЕЗ МЕТРО- ПРЕДЛОЖЕНИЕТО МИ Е: ИДВАЙКИ ОТ КЪРШИЯКА И №93 И №25 МИНАВАЙКИ ПРЕЗ 6ТИ СЕПТЕМВРИ-ВМЕСТО ДА ЗАВИВАТ НАДЯСНО ПОКРАЙ БИЛА,ДА СЕ ДВИЖАТ НАПРАВО ПО ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ-ИМАТ ЕДНА СПИРКА-ВТОРА СПИРКА-ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ ПОСЛЕДНИЯ СВЕТОФАР,КОЙТО Е ПРАВЯТ ОБРАТЕН ЗАВОЙ(ИЛИ АКО ТРЯБВА ДА МИНАВАТ ПРЕЗ УЛИЦАТА ПОКРАЙ БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА)ПО ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ ОТНОВО-ПОСОКА ЦЕНТЪРА-ЕТО СПИРКАТА КОЯТО ЩЕ СВЪРЗВА ИЗГРЕВ С ТРАКИЯ,И ОТТАМ НА ВТОРИЯ СВЕТОФАР СВИВАТ НАЛЯВО ПОКРАЙ БИЛА ЗА МЕТРО И СИ ОТИВАТ В ТРАКИЯ ПО УТВЪРДЕНИЯ МАРШРУТ-ПО ТОЗИ НАЧИН С ДВЕ ЛИНИИ ЩЕ БЪДАТ СВЪРЗАНИ ТРИ КВАРТАЛА И УВЕЛИЧЕНИЕТО НА КИЛОМЕТРИТЕ ,КОИТО ЩЕ ИЗМИНАВАТ АВТОБУСИТЕ НЕ Е НИКАК ГОЛЯМО И ФРАПИРАЩО-НЕ Е НЕОБХОДИМО ДА СЕ СЪЗДАВАТ НОВИ ЛИНИИ,А ДА СЕ ПРЕРАЗГЛЕДАТ СЕГА ДЕЙСТВАЩИТЕ И ДА СЕ НАПРАВЯТ УДОБНИ ЗА ГРАЖДАНИТЕ.
3. ОТ РУМ ИЗГРЕВ АВТОБУСИТЕ С №36,26,5,66 МИНАВАТ ПО ЛАНДОС И НАДЯСНО ПО ГЕРЛОВО ,А №6 ОТ ЛАНДОС НАДЯСНО ПРЕС БОСИЛЕК И ТАМ Н АВРАТЦАТА ИМА СПИРКА СЛЕД ТОВА НА СТАДИОНА ИМА ВТОРА-РАБОТАТА Е В СЛЕДНОТО НОМЕРА 26 36 СЪЩО ПОНЯКОГА МИНАВАТ ПО МАРШУТА НА 6-ИЦАТА,НО НЕ СПИРАТ НА ПЪРВАТА СПИРКА,А ЧАК НА ВТОРАТА ,А ШОФЪОРИТЕ СПИРАТ ПОНЯКОГА НА ПАЗАРА ДА СЛЕЗЕ НЯКОЙ ПОЗНАТ,ПРЕДЛОЖЕНИЕТО МИ Е ДА МИНАВАТ ВСИЧКИ АВТОБУСИ ПРЕЗ БОСИЛЕК И ДА ПОЛЗВАТ ЕДНИ И СЪЩИ СПИРКИ АНЕ ДА ПРИТИЧВАТ ХОРАТА ОТ ЕДНА СПИРКА ЗА №6 ИЛИ ЗА ДРУГИТЕ 26 36 ИЛИ 66,

yanis написа на 23.04.2010 г.:
Според мен на първо време трябва да се обърне внимание на техническата подръжка на автобусите и хигиената в тях, защото, съгласете се, безопастността на пътниците е най-важна.

Ванина написа на 23.04.2010 г.:
Най-големият проблем на транспорта, който не е отразен по никакъв начин в този въпросник, е че няма никаква яснота в този град кой автобус от къде точно минава. Никога не можеш да разбереш ако идеш на която и да било спирка, какво точно можеш да хванеш от нея и къде ще те отведе то. Трябва на всяка спирка да има табела с изброяване на автобусите, които спират на нея и с посоката, в която същите отиват. Отделно, че във всеки автобус трябва да има схема с изброяване на всичките му спирки, а не само начална, една средна и крайна точка, както е сега. За да не гадаят хората на следващото кръстовище в тяхната желана посока ли ще бъдат отнесени или ще ги забият към другия край на града.

Irina Minkova написа на 23.04.2010 г.:
Няма никаква вразка между Кичука и Гребната База,за толкова години неможахте ли да измислите един маршрут

Мириам Иванова написа на 23.04.2010 г.:
Само автобусите на Хеброс бус са в добро състояние в моментал Може да се разчита и на спазване графика на движение Необходимо е вечер да се движат поне до 12 часа та макар и с интервал на 20-30 минути Няма пряка връзка между квартал Гагарин и Кукленско шосе до обръщалото на автобусите 116 и 11

Йонка Иванова написа на 23.04.2010 г.:
Някой може и да прочете анкетата,но повечето въпроси са безмислени.Явно е,че автобусите не са в добро техн.състояние,няма връзка между кварталите и индустриалните зони,обслужването не е на ниво-с изключение на "Хеброс-бус".Пътувам всеки ден и сменям по два автобуса в едната посока.Ясно е,че климатици трябва да има.Така хората ще предпочетат автобусите и е добре за екологията в крайна сметка.

Confucius написа на 23.04.2010 г.:
Дано някой вземе предвид гласовете подадени тук...проблемите не са един и два. Най-важното е автобусите да спазват редовен график и като идеш на спирката (ама спирка като спирка) да видиш на информационна табела кога ти пристига рейсът.


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: