ЗАРЕЖДАНЕ...
Обществено обсъждане на организацията на движението Групи » Общи интереси » Обществено обсъждане на организацията на движението» Теми» Коя фирма да вземе линиите на които им изтичат договорите Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. Коя фирма да вземе линиите на които им изтичат договорите yanis написа на 16.04.2010 г.: Много много съм в час.Всеки ден се дразня с тях защото пътувам до работа със 116. И аз се чудя кой им е дал лиценз и има ли орган който да контролира с какви автобуси се превозват хората. Направо как не ги е срам. Абе просто нямам думи. Ако знам къде трябва да отида и да се оплача, ще го направя. Моля се някой да обърне внимание и да ги контолира тези частници, но едва ли молбата ми ще бъде чута някъде. stmitu написа на 14.04.2010 г.: Меритранс!!!Вие добре ли сте?Малко ли са таргите,които обслужват линиите особено на 16 и 116 та и още други?Кой въобще им е дал лиценз на превозвач с тези антики,които се водят автобуси Христо Кюлеханов написа на 13.04.2010 г.: Меритранс извинявай ти в час ли си ??? В Пловдив отлични частници няма естествено и градския е под всякакво ниво. Но както излиза всички са лош избор,но най-добрия избор измежду лошите е ХебросБус. Естествено лично мнение. yanis написа на 12.04.2010 г.: Интересно ми е как никой не споменава Меритранс?! :) todko78 написа на 03.03.2010 г.: аз съм за ХЕБРОСБУС със подизпълнител АВТОТРАНС ЧОЛАКОВ, само 2-те фирми да останат Марио Арабистанов написа на 02.03.2010 г.: Хебросбус ...безапелационно... Никола Пампоров написа на 23.02.2010 г.: За да имат частните фирми интерес да извършват дейността "градски транспорт", трябва да имат адекватна печалба. В това няма нищо лошо разбира се, но когато дотациите не стигат, печалбата идва по други начини - некачествена услуга с цел икономии. Освен това съм на мнение, че за да се предложи качествена услуга с достатъчно социални елементи, трябва да се предлага изцяло или почти изцяло от една фирма. Знам, че в този форум има много хора, които са попътували по света, видяли са как е организиран транспорта там. Някъде да са видяли цигания и шарения като нашата? Вижте и какво се случва с договарянето на картите за безплатно пътуване тази година - абсолютен цирк, но участници в тази комедия сме и ние - потребителите. Дали поради корупция или поради некадърност и безхаберие, по-рано общинската фирма "Градски Транспорт" в момента е доведена до такова положение, че някои от потребителите тук да не желаят тя да обслужва линии. Макар част от автопарка да бе подменен, останаха още неизпълнени от инвеститора обещания. Трагично е положението в други фирми, няма да споменавам имена. Много от пишещите тук Харесват Хеброс Бус заради направените инвестиции. Наистина, имат най-добрия автопарк в момента, но дали при сегашните условия те ще продължат да инвестират? Без ясна стратегия, без хубава инфраструктура, тези инвестиции отиват на вятъра. Затова и аз съм склонен да мисля, че на този етап е абсолютно все тая кой ще спечели конкурса за новите линии, резултатите няма да са добри. Според мен, за да има предпоставки за подобряване на картинката, първото условие е да бъде изпълнен "Проектът за устойчив градски транспорт". Второто условие е да бъде сключен с изпълнителя договор, който максимално да защитава интересите на Пловдивчани. И накрая, но не на последно място, общината да следи за изпълнението на условията по договора, и при всяко констатирано нарушение да глобява! Веселин Пд написа на 22.02.2010 г.: vladi, не си си написал нито годините, нито пола, нито нищо. Затова не знам дали да ти обяснявам като на 15-годишен все още неразбрал нещата или като на възрастен, който не иска да разбере нещата. Как хем искаш да се създаде конкуренция, хем искаш да се даде само на 2 фирми и едната задължително да е ЕГГЕД. Аз мога автоматично да ти кажа другата: задължително фирмата с общинско участие "Градски транспорт" ще получи линии за обслужване най-малкото защото има общинско участие в нея. Така че по твоята схема бъди сигурен, че транспортът на Пловдив ще стане в пъти по-зле. Присъединявам се към повечето писало по-долу и давам предпочитанията си за Хебросбус и съм твърдо против ЕГГЕД. vladi написа на 22.02.2010 г.: нече подкрепям егид или които идае без значение но искам да има в пловдив добър,точен транспорт и разбирасе дасе стараем да вдигаме летвата както на обслужване,така и на други стандарти на които съм бил свидетел във всички по големи градове в европа а те неса малко.и другуто е че нетрябва да се създава монопол на пазара а една много силна конкуренция,дано ме разбираш веско. Веселин Пд написа на 22.02.2010 г.: vladi, айде поинтересувай се първо за тази израелска фирма и тогава говори. Те вече веднъж са гонени от Пловдив заради лоши условия, които са предложили. Виж в Русе (единственото място в България, където ги приеха) колко са недоволни хората от тях. В техните рейсове е с 10 стотинки по-скъп билета от всички останали там, а условията са много по-лоши. Да не говорим колко се изприказва там, че са им дадени линиите по втория начин. Ето виж тук: http://news.ruse24.bg/102682.html. А и като цяло провери първо въпросната израелска фирма преди да предлагаш "задължително" да им се дадяли линиите. Не само, че не е демократично задължително да им се дава, а и ще разбереш, че това, че са чужденци НЕ означава по-добро качество, а точно обратното. vladi написа на 22.02.2010 г.: единия пакет от линии задaлжително на Израелската фирма която проявява интерес а другия пакет линии на градски транспорт така конкуренцията ще е е на ниво,но мислия че трябва да има точки и клаузи по които да може да се разваля договора ако гражданите не са доволни от обслужването. дългия написа на 25.01.2010 г.: Хебросбус може и да имат най-новите автобуси ама никога не създавайте монопол трябва да има и конкуренция и ясни условия за превозвачите относно стария автопарк и никакви дотации от общината .Те фирмите сами ще намерят начин с какви промоции да привлекат клиентела. Sargon III написа на 05.01.2010 г.: Вероятно Хебросбус е правилният вариант, но може и други. Даже може би ще е добре да се разпределят между две или три фирми. Със сигурност обаче Градски транспорт на Батаклиев трябва да отпадне. caldis написа на 05.01.2010 г.: Най-важното от всичко е коя е фирмата, Ако искаме истински обществен трнпорт само Хеброс бус. Виж им обслужването, шофъорите, автобусите веднага става ясно-частна фирма от голям калибър, от европейско ниво. fisher написа на 05.12.2009 г.: Не искам да правя реклама, но според мен мнението ми клони към фирма Хеброс Бус. Те имат най-новият автобусен парк в Пловдив, а и фирмата според мен е сериозна.Със сигурност ще има и много други фирми на този конкурс, които ще имат какво да предложат, но на този етап само Херос Бус ми допадат. Минко10 написа на 04.12.2009 г.: Моето мнение е, че не е толкова важно коя е фирмата, а какв изисквания ще има общината. Община Пловдив трябва да има много отговорно отношение към градския транспорт, защото нуждата ни от такъв става все по ключова за движението в града. Строг контрол и високи изисквания; това е правилното отношени на общината според мен. kops написа на 03.12.2009 г.: А ле ти някога возил ли си се в автобус на хебросбус или изобщо не разбираш нищо от градския транспор! smilodont написа на 01.12.2009 г.: Това кая фирма ще вземи тези линий нее чак толкова важно Знам че много от вас ще ревнат и ще кажат че не е така . Но това е майто мнение . Трябва да има точни и ясни правила и задьлжения и при не изпьлнения санкций . В противенслучай която и фирма да е може да се искуши да занимари обслужването на клиентите си . Austin Powers написа на 01.12.2009 г.: Не съм подробно запознат, но поне според първоначалните ми симпатии и аз съм за Хеброс Бус. Причина - имам спомен, че шофьорите им са задължени да шофират с панталон и бяла риза, а и рейсовете са им нови и очевадно не се страхуват да инвестират. След по-задъбочен анализ може и да си променя мнението, но поне на първо време съм за Хеброс Бус. kops написа на 01.12.2009 г.: Хебросбус |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: