ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Нова транспортна схема на града и предложения за организацията на градски транспорт
kostova52 написа на 30.12.2009 г.:
Разбира се че трябва нова транспортна схема на града Сега повечето автобуси минават по маршрута Тракия - Центъра- ПУ гимназиите Цяла индустриална зона а именно Северната е оставена само с два автобуса 1 и 25 Районът около стадион Девети септември Пещерско шосе изобщо няма връзка със Северната индустриална зона към ТЕЦ Пловдив Хората които живеят там сменят всеки ден по два рейса в едната посока Трябва да се помисли за това защото цената на билета не е вече 6 ст а 1 лв и 4 лв за транспорт на ден е твърде множко

Rezon написа на 29.12.2009 г.:
Подкрепям всички подобрения на транспортната схема, но някак си незабелязана си остава още една възможност. Класическият пример за несвършена докрай работа е реконструкцията на бул. Руски и ул. Победа да бул. България. Задължително при такива капитални реконструкции да се строят и подлези - добре оборудвани, удобни и охранявани. Много са кръстовищата в града, където тази нужда от подлези е крещяща. А сега виждаме как при десен завой или ляв завой водачите на МПС трябва да дадат предимство на пешеходците и съответно се оформя зад тях поредната заръстваща движението тапа. Отгоре на това подлезите осигуряват и безопасното преминаване на другата страна на улицата. Крайно време е пропуснатото да се навакса. Евросубсидии ли ще ползват или частни инициативи с предоставяне на концесия за ползването на подлеза в търговски цели, но проблемът не търпи отлагане. Така, макар и частично, ще се решава проблемът със снижаване нивото на изгорелите газове от колите в града.

mails_ написа на 29.11.2009 г.:
а връзка кичука тракия няма,закво беше тоя нов надлед като практически линия няма и защо по някаква тъпа логика както и да се въртиш все набиваш в тапите (сточна гара и кръстовището вси)толкова не можеше да се изгради връзка към булеварда до линията и да се излиза направо до мебелна къща

6i6ama написа на 28.11.2009 г.:
ТАКА Е ЗАЩОТО НЯМА ЗАКОНИ ВСЕКИ СИ ПРАВИ КАКВОТО ЗНАЕ И ВКАРВА ВСЯКЪКЪВ ХАУС НА ПЪТЯ .АЗ СЪМ СЪГЛАСЕН НА ВСЯКО КРЪСТОВИЩЕ ДА ИМА ПОЛИЦИЯ И НА ВСЕКИ ПО ДЪЛЪГ БУЛЕВАРД И ДА ВДИГНАТ ГЛОБИТЕ С ПЪТИ ПОВЕЧЕ ДА РЕЧЕМ ЗА НЕПРАВИЛНО ИЗПРЕВАРВАНЕ ДА ТИ ВЗЕМАТ 1000 ЛЕВА ГЛОБА И КНИЖКАТА ЗА 6 МЕСЕЦА ЩЕ СЕ НАУЧАТ КАК СЕ ШОФИРА НО ДА НЕ ГЛОБЯВАТ САМО ОБИКНОВЕННИТЕ ХОРИЦА А ВСИЧКИ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО

kaldet написа на 19.11.2009 г.:
Ама как да е нормално нещо като този град се населява от простаци и селяни , болшинството от които без образувание и с интелект на шимпанзе.Те нямат елементарна култура на движение, да не споменавам хигиената. Карайки рискуваш да бъдеш блъснат от някой нажул заспал тип или да те замерят с нещо, изхвърлено от прозореца на МПС.Трагично ниво на култура просто.Ей затва хак да ни е всичко в тая държава!!!

talkinghead написа на 18.11.2009 г.:
Гр. Пловдив има проблем от задръствания по уличните пространства, хаос от паркирали МПС и липса на места за паркиране в централната градска част. Гражданите на гр. Пловдив са в стрес от това, а какво да кажем за инвалидите, майките с деца които не могат да се придвижват по тротоарите от паркирали по тях МПС.

По принцип реорганизацията и оптимизацията на паркинг-контрола е отдавна належащо за гр. Пловдив. За всяка община паркирането е голям проблем и дали ще е плащането чрез SMS от мобилен телефон, или използването на паркинг-автомати при които заплащането за време на паркиране се използват монети или смарт-карти(въпрос на техническо решение), то "административния(общински) методичен контрол не се променя".

И в двата случая на прилагане на техническо оборудване, общинските паркинг администратори могат да установят мигновено от "база данни- back-office" за паркирало МПС в паркинг зона или място за паркиране с изтичане на паркинг време статус за всяко превозно средство и съответното нарушение. Или просто една интеграционна технологична система с база данни интегрираща общински бюджет и финанси плюс ред при паркирането по улиците на града. Държа да подчертая, че тук става въпрос за общински отдел и административни служители, а не за търговска фирма "Общинска Охрана" АД и т.н..

Тази описана по-горе административна общинска(полицейска) система за контрол при паркиране е възприета от общините в градовете на развитите държави в Америка, Европа, Азия и т.н.

У нас продължава порочната практика глобите и таксуването да се събират отделно. Във всичко това доминира старата "милиционерска" практика, особено глобяването, което се извършва избирателно и това принуждава водачите на МПС-ва да се откупуват на ръка за да избегнат глобата от извозването с паяк. Вследствие на тази българска методика(рекет) приходите в общинския бюджет са нищожни, а едно паркинг место би трябвало да носи приход в общинския бюджет около 7000-8000 лв. годишно при 70% улична заетост.

Трябва да подчертая, че за решаването на този комунално-социален проблем не е в липсата на висока гражданска култура, липса на инвестиции или друго някакво обяснение за прехвърлянето на отговорността от Общинската Администрация. Дейността по паркинг-контрола е публична комунална дейност на местната администрация. Навсякъде контрола се осъществява от общинската администрация(специализиран общински отдел), а НЕ от търговски фирми.

Имайки предвид приетите правила от "Международния Паркинг Институт" "IPI" USA и това което става у нас то разминаването е тотално, една размита отговорност между - общинската администрация, търговец(Общинска охрана АД), катаджия(КАТ), хаос от паркирали МПС-ва, разбити тротоари и дупка в общинският бюджет.

Европа няма да ни приеме с тези стари порочни практики, а само с такива които са приети в целият свят и се подчиняват на международно признати правила и стандарти.


PeterA написа на 17.11.2009 г.:
Непрекъснато се говори и пише за паркирането в Пловдив.Мисля,че поне 30% от проблема е изкуствено създаден от общината със забрана за паркиране където съвсем не е необходима такава.Например:"Иван Вазов";В.Априлов/от гарата до Пещерско шосе/...само по тези 2 улици могат да паркират поне 100 автомобила без да пречат...

PeterA написа на 17.11.2009 г.:
Живея в Тракия.До сега не съм видял в автобус 21 повече от 3-ма човека в него,вкл.шофьора и кондуктора.

eee написа на 16.11.2009 г.:
Защо някои автобуси, като 22 например, ходят до селата Ягодово, Караджово, а 11 и 116 обръщат малко след Митницата, и то все празни. Още 1-2 км, ако продължат по -нататък, ще са винаги пълни с пътници за Брани поле и Белащица и много работещи из новите фирмени офиси, които изникнаха след Митницата. Да не говорим, че би могла да се измисли и по- бърза линия през надлез Родопи към Центъра, а не всички автобуси да криволичат из тесните улички на Кичук Париж по два часа.

eli_ana написа на 13.11.2009 г.:
На кой му пука, че ние висим по "спирките"?Те пък едни спирки, не е за разправяне. И дъжд те вали, и вятър те вее...Да не говорим за летните жеги. Да отидат не много далече - София е на някакви си 130-140 км. В градския транспорт има автомати за билети, автобусите са през 6-7 минути и билета е 1лв. - за пътуване, което трае около един час.
А за дублиращите се линии от Тракия - наистина са много.Като пример ще посоча 99, 21,93 - и трите отиват до текстилния комбинат, като от Четвъртък пазара се покриват изцяло. 93 е много хубава линия до Ритона от Тракия, но биха могли наистина да я пуснат по моста на Адата и да продължава към КАТ например.

just me написа на 13.11.2009 г.:
в нашия град няма никаква организация на транспорта. има прекалено много дублиращи се линии в някои квартали и такива, които са лишени от транспорт. тракия е един от кварталите с най-многооброзен и редовен транспорт, а квартали като кичука и по-точно около Белите брези(кметската част на квартала), които нямат почти никакъв превоз.там има вразка само с центъра и никъде другаде.това е подигравка, но явно на нашите управляващи им е добре в служебните коли и не им пука как са чакащите хора по спирките из града.

forgetmenot написа на 13.11.2009 г.:
Изключително съм "за" автобуси, които идват от Тракия, да минават през моста на Адата.Най-бурзият и кратък път до район Северен.Едно време имаше автобус №13, беше доста удобен.Спряха го, че нямало достатъчно пътници по линията...

Austin Powers написа на 09.11.2009 г.:
Автобус номер 9 едно време ходеше до Тракия. Сега не е ли така?

goro1955 написа на 09.11.2009 г.:
За да не се повтаряме с едно и също предложение подкрепям напълно написаното от "марилена" като ще допълня,че от жк.Гагарин няма никаква връзка към жк.Тракия както и към жк.Хр.Смирненски преди отиваше маршрутка № 8,но и нея я спряха.А по моста на Адата всеки ден минават стотици хора пеша така,че управниците на града ни нека най-накрая да разберат,че това е една грешка на предишните управляващи и да я поправят като пуснат някоя от линиите на градския транспорт да минава през моста на Адата и се свърже по този начин жк.Гагарин с жк.Тракия без да се налага смяна на автобусите.Също така от жк.Гагарин до Рибница,авто гара"Север" и жп.гара"Север" от където хората който пътуват на север от града по посока гр.Карлово и към всички села в тази посока,ходят пеша в дъжд,сняг и пек,а да не говорим,че когато стигнат до спирката на Рибница те там трябва да си изчакат автобуса за където ще пътуват,но там няма никакъв заслон за да се спре човек и да си изчака нормално автобуса,а не спирка и при дъжд сняг и пек си принуден да си изчакаш автобуса под открито небе,без значение от това какво е времето,защото ти трябва да пътуваш,а това се дължи на факта,че пак някой от управниците на града ни не си е свършил както трябва работата.

eli_ana написа на 21.10.2009 г.:
Много добра идея, само че от Градски транспорт ще ти отговорят, че няма достатъчно пътници за такъв маршрут. Пък и по Адата досега не знам да е минавал обществен транспорт и ще бъде много трудно дебелите глави да проумеят, че има доста хора от Тракия и Изгрев, които работят или учат в района на Бриколаж, Напредък и в отсечката от Адата до новата сграда на ПУ, езиковите гимназии, "Гюма"/както го наричат учениците - ПГСМТТ или хранително-вкусовия техникум/ПГХТТ/. За една транспортна фирма това си е чиста загуба. Всеизвестно е, че голяма част от жителите на Изгрев са гратисчии, но това не пречи 26 да се движи през 8 минути.

marilena написа на 15.10.2009 г.:
Предлагам да има експресна автобусна линия Тракия-Скобелева Майка -Изгрев- Моста на Адата - Бул България- Нова сграда ПУ. Много хора пътуват от Тракия и Изгрев към Езиковите гимназии, Болницата, Университета и вместо да сменят два автобуса или да се минава през най натоварените кръстовища в града, би било досто по-изгодно за 15-20 минути да се придвижват в двете посоки. И автобусите, които минават през Гагарин да не отиват в една и съща посока. В момента има 3 автобуса, които минават през Гагарин и всичките отиват в Кючук Париж.


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: