ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Колоездачни алеи, свободно дясно платно и разписание на автобусите са всичко необходимо
Sunway написа на 30.09.2009 г.:
Да поясня относно поста ми от по-рано.Бях се развълнувал малко като го писах и се вижда доста неразбрано.Питах дали едно от тези неща поне не може да се направи в Пловдив, които съм изброил.За това ставаше въпрос.А относно снимките, скоро ще ги кача само да ги направя :)
П.С. Най-големият парадокс, който съм чел досега е от България и мисля, че беше във Варна, където асфалтирали една улица, която по-висока от тротоара :)


С уважение: Митето :)

Austin Powers написа на 27.09.2009 г.:
Аз като селски гайдар разправям, че Пловдив има нужда от метро, обаче ме хокат, че съм луд. Затова за инфраструктра в този сайт отдавна съм се отказал да споря. Последния път когато давах реални примери какви дреболии могат да се реализират в Пловдив ме наквасиха, че съм бил на бригадирче в САЩ и там съм бил видял нещата, които предлагам, какво съм се бил правил. Затова се отказах да си споделям опита. Ако се върнеш назад във форума ще видиш, че съм казал, че в центъра на Лос Анжелис има в пъти по-малко трафик, отколкото в Пловдив. Причината е, че хората са изнесли добрите транспортни връзки под земята. От Downtown до Hollywood blvrd (Walk of Fame) стигам за 8 минути минавайки през 4 спирки, а това си е 16 мили разстояние. В Лондон от Хийтроу до лондонското сити ("центъра") с Хийтроу Експрес се стига за 15 минути при все, че във влакчето даже има WiFi. По-евтиния вариант на нейшънъл експрес стига за 30 минути. По света хората са се усетили, ОСОБЕНО В ЕВРОПА, че майката му е транспорт под земята. Живеем в европейски тип град - сгушен в посока центъра, хората не са предразположени да пътуват много, защото, както казах, сме европейски град. На никой не му се живее в събърбън-ите и всеки се тика максимално близо до центъра. В такъв задушен град правенето на широки булеварди е като да пикаеш срещу вятъра. Няма пространство за надземна инфраструктура, в дългосрочен план ни излиза много скъпа и страшно много намаля качеството на живот. Пловдив и без това се презастроява. Обаче кой да слуша... Ония тиквеници в общината ли? На тях им дай да разширяват булеварди и да им слагат нови светофари... пардон, "супер мощни" светофари, какъвто е този на Мария Луиза пред чалга заведението. Мощни светофари...

роско написа на 27.09.2009 г.:
Бе Весо, ясно ама то като тръгне да се излива и пиша ли пиша... :) Колкото до S-Bahn-а, може, ама не съм бил да видя. :) А за "за"-то и "против"-а поясних допълнително "или по-скоро нещо градивно"... знам ли, все някой, нещо на ум може да има, ма то зорлян не стават нещата де. Ай дано на общинари им се размърда малко нещо и да се види нещо на практика! За всеки случай, като цяло не съм недоволен от облика на Пловдив днес.

Веселин Пд написа на 27.09.2009 г.:
Miteto, добре ще е наистина да поясниш какво искаш да кажеш, пък и няма да е зле да качиш въпросните снимки, за които говориш.



Роско, S-Bahn-а беше обсъден в една друга тема. А иначе за колоездачни алеи кой ще каже "Против", кой ще е против разписанието на автобусите да бъде разпространено навсякъде? За това не се получава очакваната от теб дискусия. Също пробвай с по-кратки постинги. Такива дълги обикновено ги чета до средата и спирам :)

роско написа на 27.09.2009 г.:
И аз не разбрах съвсем, Митето пита ли или отговаря и какво точно!? :) За съжаление, виждам, че не се получава дискусия по темата като цяло... Щеше ми се някои за и против да чуя... или по-скоро нещо градивно, та да може, като прочете човек, да си направи някъв цялостен извод за предложенията ми, ама нейсе, то ако ставаше всичко както ми се щеше... Има и куп други неща които могат да се кажат по темата. Например идеята за S-Bahn системта, коят да свързва близките населени места с Пловдив, за която четох преди година или две, а реализация все още няма. И адски се дразня на проклетите шахти, чиито капаци стърчат метър над асфалта или са метър под него!!! Толкова ли няма някакви групови отговорници, които след една инспекция на даден пътен ремонт да бъдат наказани или уволнени за некадърност... Или по тоя повод, тия дето снишават тротоарите на кръстовищата и светофарите, дават ли си елемантарната сметка, че ги снишават за инвалиди и колоездачи или са слабоумни, защото част от бордюрите на такива места са обърнати, обаче пак си стърчат една педя над земята... Дайте да се понапсуваме, поне да ни улекне, ако не друго! ;)

Austin Powers написа на 27.09.2009 г.:
Miteto, с цялото ми уважение, но първо си подреди мислите и тогава ги излизай във форума :)

Sunway написа на 27.09.2009 г.:
Искам да попитам, понеже аз живея в САЩ, как хората тук са направили: маркировка, кръстовищата, светлинната уредба (говоря за големите градове).Кое би било добре и удобно да се направи при голямо движение и задръствания??? Нека и някой от общината да даде отговор на тези неща тук.Все пак това е обществен сайт тук с огромна аудитория.Мисля да приложа и снимки към отговора си с който нагледно да покажа за какво става въпрос.Явно някои хора в общината или не искат или не могат да погледнат реално на проблема, но поне потребителите тук ще видят с очите си за какво става дума.

Austin Powers написа на 26.09.2009 г.:
Роско, идеите ти са нещо като закон на логически обоснованата инфраструктура. За съжаление, за реализация на "предложенията" се иска управленска мисъл и силна ръка, а в момента имаме некадърна администрация с мека китка. Всеки пишман-бизнесмен със заведение може да си прави каквото си иска. Как очакваш от такава "власт" да върши работа?

Апропо, със сегашните заплати, които получава администрацията, по-ефективна "власт" няма и да имаме. Не можеш да очакваш от некадърници (а само такива "специалисти" биха работили за 500лв. на месец) да мислят и работят. Пазарната логика е, че мислещите хора взимат много пари. У нас мислещите хора никога няма да отидат на държавна / общинска работа, за каквото и да иде реч. Да не мислиш, че главния архитект на Пловдив е архитект. Едвам е изкласил с тройка във ВИАС и сега този дебил казва на големи строителни фирми кое може и кое не може. Абсурдът е, че някакъв смешен некадърник решава дали един или друг проект става при положение, че той няма и прашинка компетенция по въпроса. Но както и да е, това е друга тема...

роско написа на 26.09.2009 г.:
Защо да са трудно осъществими? Пари от ЕС за инфраструктура се отпускат, дори мен ако питаш, точно сега е моментът. Не е необходимо да се затварят пътни артерии или кръстовища, няма да се наруши нормалният ритъм на града. Смятам, че за 1 или 2 години обликът на града може коренно да се промени ако се предприемат тия реконструкции... А пък в крайна сметка, ако е недостатъчно, да строят паркинги после. Първо да направят минималното, а после да трошат пари ако е нужно, пак ще са необходими по-малко след това.

Кирил Налджиев написа на 26.09.2009 г.:
Всички тези неща са хубави, но и доста трудно осъществими към момента.

роско написа на 26.09.2009 г.:
Ще се обоснова по темата която създадох:
1во - велосипедните алеи: повечето хора, потребители на градския транспорт, биха приели с облекчение една безплатна алтернатива да се предвижат от .А до .Б, българите сме бедни, аз лично също бих се възползвал. Позитивите за градската екологична среда са ясни, но не са за пренебрегване. По-малко паркирали автомобили по месторабота, по-малко пари за паркинги и паркоместа...
2ро, свободно дясно пътно платно: хората в Германия са го направили простичко, надлъжно на шосето могат да се паркират автомобили. Направени са "джобове" в тротоара, така че лесно се паркира и отнема малко пространство от тротоара - защото автомобилите паркират надлъжно. На тротоарите има място както за пешеходна алея, така и за колоездачна. Всички знаем, че дори 1 автомобил да е спрял в дясна лента, стеснява пътя, така че потокът от автомобили се свива в две или едно платно, което от своя страна води до задръствания в пиковите часове.
3то, разписание на градския транспорт: Ако знам в колко часа да изляза, за да си хвана автобуса, знам за колко време ще ме закара до целта и не е твърде дълго(при празни десни ленти съм сигурен, че времето за предвижване от единия до другия край на града значително ще се скъси), то аз ще ползвам градския транспорт. Нима това няма да облекчи трафика, ето ви един автомобил по-малко, моят.

Тези няколко простички неща, евтини и достатъчно глобални за града решения биха свършили чудесна работа, не мислите ли?

Разбира се, давам си сметка, че от тях няма кой да се налапа толкова, колкото би го сторил от спечелени проекти за няклкоетажни паркинги примерно, но поне да споделя.


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: