ЗАРЕЖДАНЕ...
Обществено обсъждане на организацията на движението Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. Съобщения на стената (28) |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика:
Не знам дали трябва да се обърна към вас,но на врата им пишеше,че работното им време е до 17:00.Утре аз също съм на работа и имам други ангажименти,но пак трябва да отидя до офиса за издавне на карти,се чудя как аз ще трябва да обяснявам закъснението си и двйоното разкрване.Очаквам някаква развръзка,заради нехайното отношение на служителите."
Ето това им писах на градски транспорт Пловдив и колкото и да е смешно е ФАКТ...
( некадърни - употребявам думата не като обидна дума, а като дума подвърждаваща многогодишните страдания на нашия град, което е факт)Ще дам само някои насоки: 1. Всички големи градове, които са с тясни улици са обособени като ЕДНОПОСОЧНИ. Не е толкова трудно да направим нашите такива, не само в централната част на града.2. Всички светофари ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат още един наречен БЯЛ светофар, в което време на светене преминават САМО И ЕДИНСТВЕНО ПЕШЕХОДЦИТЕ(виж Германия, Швейцария и т.н.) 3. Да се въведе ЗАДЪЛЖИТЕЛНО зелена вълна при определени километри напр.30 за центъра 40 или 50 за големите булеварди, позволяващи това. 4. Да се въведе ред за обезпаразитяване и поддържане не само от хигиенна точка на всички подлези в града ни - (Общинска полиция не само да обикаля Градската градина) 5. Да се въведе разписания и покриване на ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ МАРШРУТИ на Градския ни транспорт, който се казва Градски, а не частен градси транспорт? Трябва да знаем и да е упоменато на спирката, на книжка малък формат например и в интернет Кога? в Колко часа? и Къде минават автобусите, които не евентуално, а наистина могат да ни закарат от единия до другия край на града без да прехвърляме два или три автобуса. Ако се налага да се прехвърляме разликата в билета трябва да се поеме от Градския транспорт, тъй като той не ни осигурява прибиране до дома ни с един автобус ( Виж Норвегия, Дания и т. н. ) В някои градове с една карта, могат да пътуват из цялата страна или в няколко съседни ( Виж Норвегия, Дания, Австрия, Германия и т.н.)Но това довежда до Въпроса, който е поставен за обсъждане, че няма да е зле да се обсъди и на НАЦИОНАЛНО ниво. Пожелавам успех на всички, които НАИСТИНА искат да се заемат с този въпрос и НАИСТИНА искат да го разрешат. УСПЕХ от мен и дерзайте и ПИТАЙТЕ, тези които ЗНАЯТ!!!!