ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивска политика Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. 100 милиона лева за светофари smilodont написа на 28.07.2009 г.: Ако ме питаш дали удобрявам безразборното харчене на пари то отговора ми е ясен / не удобрявам / . И вместо светофари е по добре да се направят крьгови или подобни крьстовища . А и мисля че по ефтино ще излезни . Но едва ли ще се чуе друго мнение ако и тук започнем да обсьждаме метро или железници . И НЕ МИ ПРЕПИСВАЙ НЕЩА КАЙТО НЕ СЬМ КАЗВАЛ Austin Powers написа на 28.07.2009 г.: Ами ако с примери съм омръзнал на всички, давай да слушаме твоите въздухарски и тежки изказвания. Ако твоята идилия за градска среда е булеварди с по 5 ленти, които да са пълни с автомобили - живей си в такава среда. цитат: Дай да те питам иначе - ти подкрепяш ли харченето на 100 млн. лв. за ъпгрейдването на светофарите в Пловдив, така че този на "Сточна гара" в едната посока вместо 70, да свети 85 секунди, докато в другата ще свети 50, вместо 65? Как точно това ще реши проблема с многото автомобили според теб?Тук става дума за пари и светафари а не за метро или за железници . smilodont написа на 28.07.2009 г.: Разбрах че си много умен.Но ти виж за какво става дума тук , и стига си давал примери че омрьзна на всички .Тук става дума за пари и светафари а не за метро или за железници . Austin Powers написа на 28.07.2009 г.: цитат: Ти мислиш ли като пишеш, или само се намираш на приказка?Стига с това метро и с тази железница, ако зависи от теб сигорно и тротоарите са излишни само и само да бьде на твойто . ИМАШ СИ ТЕМА ЗА ЖЕЛЕЗНИЦАТА И СИ ПИШИ ТАМ И НЕ НАМЕСВАЙ ВСИЧКИ ТЕМИ С НЕЯ . цитат: А, там колите не са прекалено много (както и тук), там колите са безбожно много повече. Както спомена обаче - метрото е доста популярно и в NY, и в SF, и (особено) в Чикаго, тъй като хората отдавна са разбрали, че това е варианта за транспорт. От Downtown Los Angeles до Hollywood Blvrd съм пътувал за около 8 минути - това е разстояние от около 8 мили, т.е. около 13 километра. По пътя станцията спря на общо 6 спирки. Ако трябваше да преплувам това разстояние в автомобил вероятно щеше да ми отнеме около час, да не говорим пък какъв паркинг щях да намеря на Walk of Fame - точно никакъв, или поне никакъв, по-евтин от 9 долара за 15 минути (защото в LA в централните части паркингите са по толкова - на 15 минути е разграфяването). А тук някакъв дървен философ ми разправя как съм щял и тротоарите да махна, защото са излишни. Иди в делничен ден в централната част на LA да видиш колко коли има. Много по-малко, отколкото по "Цар Борис III Обединител" в пиков час в Пловдив. Защо ли?В Ню Йорк, Чикаго и Сан Франциско където има проблем в централните части с паркирането, понеже колите са прекалено много (както и тук) хората си го решават с това че има метро и много от тях ходят без кола на работа-ползват метрото. gorgona_medusa написа на 28.07.2009 г.: В Ню Йорк, Чикаго и Сан Франциско където има проблем в централните части с паркирането, понеже колите са прекалено много (както и тук) хората си го решават с това че има метро и много от тях ходят без кола на работа-ползват метрото. Във всеки случай не съм видяля кола паркирана на тротоар защото видите ли нямало къде да се паркира или бил скъп паркинга(а там са много скъпи). А коли няма паркирани на забранените места защото биват тутакси глобени и то солено. Също има правила според които в най-натоварените за движението по магистралите моменти е забранено сам шофьор в колата в бързата лента и като го забележат веднага го глобяват. Така се насърчава няколко души да се извозват с една кола, да речем съпруг, съпруга и дете на училище или пък колега който живее наблизо да ползват една кола..Изобщо мисли се и се работи в някои страни.Тук само се говорят и вършат глупости. smilodont написа на 28.07.2009 г.: цитат от изказване на Ivanoff от 11:46 / 28.07.2009 г.: Стига с това метро и с тази железница, ако зависи от теб сигорно и тротоарите са излишни само и само да бьде на твойто . ИМАШ СИ ТЕМА ЗА ЖЕЛЕЗНИЦАТА И СИ ПИШИ ТАМ И НЕ НАМЕСВАЙ ВСИЧКИ ТЕМИ С НЕЯ .dadan, имаш мисленето на австралопитек, телепортиран по погрешка в 21 век. На теб 60% по-бързо смешна разлика ли ти се струва? Ако ти намалят заплатата със 60% пак ли ще ти се струва смешна разликата? Нека ти кажа нещо за управлението на градовете. Благодарение на мислене като твоето в момента София е доста проблемна откъм трафик, както и Пловдив. Нека благодарим, че преди столетие хората са мислели една идея по-прогресивно от теб и са направили няколко широки булеварда, въпреки че сумарно в града е имало 10 автомобила. Освен това - 20 минути е пътуването от Тракия към центъра. Пак казвам - без да има трафик! След това трябва да се шмугнеш в някоя уличка и да намериш място за паркиране. Решението не е централната част да стане синя зона, защото централната част, както всяка друга част на Пловдив, е жилищна. Тъй като не можеш да отнемеш правото на хората да паркират пред домовете си, автоматично 50-70% от потенциалните паркоместа изгарят, тъй като са за живущите в района. Синята зона е тъпо решение за хора, които не могат да отделят 500 кв.м., на които да построят един грозен бетонен паркинг на 3-4 етажа. Общината все още има немалко имоти в центъра, които могат да играят тази роля, очевадно по-логично им се струва да ги продават за строителство на жилищни сгради и търговски центрове, но това е съвсем отделна тема. Пловдив има нужда от алтернативен транспорт - метро или монорелсова надземна железница. Питай който и да е курсист по градоустройство и ще ти каже същото. Град като нашия не се оправя с развитие на автомобилни пътища, защото сме европейски тип град, разбирай - задушен и разграфен. Austin Powers написа на 28.07.2009 г.: dadan, имаш мисленето на австралопитек, телепортиран по погрешка в 21 век. На теб 60% по-бързо смешна разлика ли ти се струва? Ако ти намалят заплатата със 60% пак ли ще ти се струва смешна разликата? Нека ти кажа нещо за управлението на градовете. Благодарение на мислене като твоето в момента София е доста проблемна откъм трафик, както и Пловдив. Нека благодарим, че преди столетие хората са мислели една идея по-прогресивно от теб и са направили няколко широки булеварда, въпреки че сумарно в града е имало 10 автомобила. Освен това - 20 минути е пътуването от Тракия към центъра. Пак казвам - без да има трафик! След това трябва да се шмугнеш в някоя уличка и да намериш място за паркиране. Решението не е централната част да стане синя зона, защото централната част, както всяка друга част на Пловдив, е жилищна. Тъй като не можеш да отнемеш правото на хората да паркират пред домовете си, автоматично 50-70% от потенциалните паркоместа изгарят, тъй като са за живущите в района. Синята зона е тъпо решение за хора, които не могат да отделят 500 кв.м., на които да построят един грозен бетонен паркинг на 3-4 етажа. Общината все още има немалко имоти в центъра, които могат да играят тази роля, очевадно по-логично им се струва да ги продават за строителство на жилищни сгради и търговски центрове, но това е съвсем отделна тема. Пловдив има нужда от алтернативен транспорт - метро или монорелсова надземна железница. Питай който и да е курсист по градоустройство и ще ти каже същото. Град като нашия не се оправя с развитие на автомобилни пътища, защото сме европейски тип град, разбирай - задушен и разграфен. dadan написа на 28.07.2009 г.: Ти членския внос на Европа си го плащаш така или иначе към 800 милиона евро беше ако не се лъжа. И това, че сега стигаш за 20 минути, а иначе ще стигаш за 7-8 си е направо смешна времева разлика и показва, че няма никакви задръствания и никаква нужда от влакове, мерта или какъвто и да е алтернативан транспорт. Пртосто централната част става синя зона навсякъде и всичко е решено. Austin Powers написа на 28.07.2009 г.: Ти мислиш ли изобщо? цитат: Кое те навежда на мисълта, че "Европа ги дава парите"? Тези пари във фондовете от къде се трупат? От членския внос на страните-членки. Като такава, България заделя част от БВП, за да членува в ЕС. Реално погледнато, парите са от нашия джоб, пряко или косвено. щом Европа ги дава парите нямам против цитат: Никой не се е засилил "да ги дава" тия пари. Изготвя се проект, кандидатства се. Ако съответната комисия реши, че проектът си струва и ще е обществено полезен, се реализира. Никой няма да отпусне 50млн. евро за светофарни системи, това е назадничево мислене. Начинът за справяне със задръстванията е премахването на максимален брой автомобили от пътищата, т.е. чрез изготвянето на алтернативен на автомобилния транспорт, който да е достатъчно конкурентноспособен на него - като цена, удобство, практичност. Искаш ли да ти кажа колко ще са задръстванията по "Христо Ботев" ако от Тракия пуснат метро линия до центъра? Никакви. Пред това да пътуваш 20мин. с автомобила (ако имаш късмет), мъчейки се после да паркираш, определено ще избереш за 7-8мин. да стигнеш с метрото до централна поща, където да си свършиш работата и после хоп - обратно. Това е облекчаване на трафика, а и вдигане на жизнения стандарт в Пловдив. Готов съм да се хвана на 50лв. бас с теб, че проектът за светофарите няма да бъде одобрен и просто ще си изгърмим патроните наесен.не можеш с тия пари да постоиш метро или да си купиш кораб, дават ти ги за светофари и това е ако искаш взимаш амо искаш не dadan написа на 28.07.2009 г.: цитат от изказване на Ivanoff от 22:59 / 27.07.2009 г.: "Според първоначалните разчети за изграждане на интелигентната система за трафика са необходими около 50 млн. евро. За средствата ще се кандидатства по ОП "Регионално развитие". - щом Европа ги дава парите нямам против. даже съм ЗА и не можеш с тия пари да постоиш метро или да си купиш кораб, дават ти ги за светофари и това е ако искаш взимаш амо искаш не. освен ако мислиш, че светофарите ще пречат темата си губи смисъла!Внедряват интелигентни системи за 50 млн. евро в светофарните уредбиhttp://news.plovdiv24.com/102063.html Austin Powers написа на 27.07.2009 г.: Внедряват интелигентни системи за 50 млн. евро в светофарните уредбиhttp://news.plovdiv24.com/102063.html dadan написа на 27.07.2009 г.: цитат от изказване на Ivanoff от 14:13 / 27.07.2009 г.: от къде я извади тая цифра бе? сигурен ли си , че не са сто милярда. нещо лаладжииско има в тая новина.Когато тези дни казах, че местните тикви мислят колкото да могат да поддържат дишането си, не подозирах колко по-скоро ще ме удари доказателството за твърдението ми. Последната страхогна, грандиозна и почти революционна новина на местното управление е да похарчи 50 милиона евро (почти 100 млн. лв.) за "модерна" (разбира се!) светофарна система, която да бъде интегрирана на ключовите кръстовища в града. Само за сравнение ще спомена, че на София един километър метро струва 20 млн. лв., т.е. за сумата от 100 млн. лв. Може да бъде построена ~ 5 километрова отсечка подземна железница, която да разтовари трафика много по-осезаемо, отколкото някакви си тъпоумни светофари. В Пловдив няма чак толкова много дисбалансирани светофари от гледна точка на поток на автомобилите. Алтернативен транспорт му е майката! Имам чувството, че с това темпо, с което се развива Пловдив, когато при нас бъде открита първата метро / s-bahn отсечка, в София вече ще се придвижват с двуместни самолети на водород. smilodont написа на 27.07.2009 г.: Интересна цифра,стига да е вярна сумата че малко множко ми изглежда .Колкото до светофарите найстина трябва да се помисли и за тях вьпреки че по булевардите трябва да се направят крьгови крьстовища с което се обесмисля такова финансиране . tonkata написа на 27.07.2009 г.: Как 100 милиона !?!?!?Тия луди ли са?Да не са от платина тия светофари!? ??? ??? ??? ??? ??? crusader написа на 27.07.2009 г.: цитат от изказване на Ivanoff от 14:13 / 27.07.2009 г.: Тия 100 милиона да се използват за строеж на кръстовища на две нива ,а не за тъпи светофари!Стига с тези светофари,през 200 м светофар,аманКогато тези дни казах, че местните тикви мислят колкото да могат да поддържат дишането си, не подозирах колко по-скоро ще ме удари доказателството за твърдението ми. Последната страхогна, грандиозна и почти революционна новина на местното управление е да похарчи 50 милиона евро (почти 100 млн. лв.) за "модерна" (разбира се!) светофарна система, която да бъде интегрирана на ключовите кръстовища в града. Само за сравнение ще спомена, че на София един километър метро струва 20 млн. лв., т.е. за сумата от 100 млн. лв. Може да бъде построена ~ 5 километрова отсечка подземна железница, която да разтовари трафика много по-осезаемо, отколкото някакви си тъпоумни светофари. В Пловдив няма чак толкова много дисбалансирани светофари от гледна точка на поток на автомобилите. Алтернативен транспорт му е майката! Имам чувството, че с това темпо, с което се развива Пловдив, когато при нас бъде открита първата метро / s-bahn отсечка, в София вече ще се придвижват с двуместни самолети на водород. Austin Powers написа на 27.07.2009 г.: Когато тези дни казах, че местните тикви мислят колкото да могат да поддържат дишането си, не подозирах колко по-скоро ще ме удари доказателството за твърдението ми. Последната страхогна, грандиозна и почти революционна новина на местното управление е да похарчи 50 милиона евро (почти 100 млн. лв.) за "модерна" (разбира се!) светофарна система, която да бъде интегрирана на ключовите кръстовища в града. Само за сравнение ще спомена, че на София един километър метро струва 20 млн. лв., т.е. за сумата от 100 млн. лв. Може да бъде построена ~ 5 километрова отсечка подземна железница, която да разтовари трафика много по-осезаемо, отколкото някакви си тъпоумни светофари. В Пловдив няма чак толкова много дисбалансирани светофари от гледна точка на поток на автомобилите. Алтернативен транспорт му е майката! Имам чувството, че с това темпо, с което се развива Пловдив, когато при нас бъде открита първата метро / s-bahn отсечка, в София вече ще се придвижват с двуместни самолети на водород. |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: