ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Пловдивска политика

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Разширението на Пловдив
Пешоо написа на 05.04.2009 г.:
Пловдив има високи подпочвени води,трудно ще направят метро,някой беше ли обърнал внимание като дълбаеха марково тепе,колко вода излизаше?Но като цяло това е добра идея,дано да се осъществи

witch_honor написа на 05.04.2009 г.:
цитат от изказване на Rothmans от 19:12 / 04.04.2009 г.:
Целият Пловдив отдолу е история за метро забравете.
Рим също е отдолу целия история, но има метро...

crusader написа на 04.04.2009 г.:
Не метро,а асансьор на луната му трябва на Пловдив,спешно!!! ;D ;D ;Dуф аре стига фантаскмагории....

Rothmans написа на 04.04.2009 г.:
Целият Пловдив отдолу е история за метро забравете.

witch_honor написа на 04.04.2009 г.:
Всеки град търпи разширение, така че скоро и община Пловдив ще трябва да се преформатира и да поеме агломерациите си. В една друга тема във форума четох за идея за метро в Пловдив и паднах от смях, докато четох аргументациите по въпроса:1. Метрото не е транспортна прищявка само на столици - Ню Йорк, Франкфурт, Барселона, Чикаго, Петербург и много други градове имат метро и не са столици;2. Метрото е задължително за град с население над 1 милион души и с подобен интензивен трафик и завишени пътникопотоци в направление покрайнини-център, какъвто е Пловдив;3. Метро за град с радиално-осево устройство като Пловдив е тежко за изпълнение, не само заради историческите ценности, които трябва да се запазят по време на строежа, подобно на нашите в района на Сердика, а и защото това означава изпълняването с TBM или новоавстийски метод в централната част и станции за прекачване, тъй като радиалното заложение на една евентуална метросистема ще изисква връзки между отделните диаметри, за да е максимален ефектът.Пловдив, подобно на всички големи градове привлича в територията си известен контингент от околните агломерации, като такива 100% са Крумово, Ягодово, Войводино, Садово и Стамболийски - това са първостепенните агломерационни връзки на Пловдив, така че граадът ще търпи разрастване в тази посока при всички положения. Глупавото решение на териториата на Община Пловдив скоро ще се изправи пред проблем - компактният град ще навлиза в територията на община Родопа, така че ше се наложи преформатиране на общините. Не само Пловдив е на това дередже - Ямбол също има своя си община Ямбол, а около него се простира община Тунджа.Преди време коментирах възможността за метрополитени във четирите най-големи регионални града на България: Варна, Пловдив, Бургас и Русе, тъй като до 20 години наложитеността им ще е осезаема. Ако разширението на Пловдив продължава с актуалите му темпове, то тогава определено може да се мисли в две основни направления - север-юг, което да обхваща Панаира-гарата-автогарата- южните жилищни зони и изток-запад, което да обслужва жилищните зони в краищата си, ето така:А за автоматиката на евентуално такова трасе може да се намерят много решения. В началото трасето може да е с автоматика на леко метро, евентуално с пантграф, вместо с контактна релса, като станциите и тунелите обезпечават едно по-нататъшно преустройство в класическо метро.

malkiazmei написа на 27.03.2009 г.:
И аз не разбрах какво общо има с темата. Иначе съм против. Що за идиотщина? Само за да е по-интересно и чрез това да добият повече реклама. Иначе какво ще й е различното на дискотеката? Нито ще е по-голяма, нито ще предлага по-големи удобства или нещо по-хубаво от обикновената. Само дето не ми се мисли тоалетните какви ще са. Да не говорим, че Централния площад определено не е място за подобно нещо. Забраниха панаирните увеселителни мероприятия като блъскащи колички, виенски колела и т.н. (нещо, което всяка година се случваше там), защото не подхождало на Централен площад. За сметка на това някви камиони, които ще доразбият плочките, защото мога да си представя колко ще са тежки, се вписват явно. Твърдо против съм.

crusader написа на 27.03.2009 г.:
Мисля,че1-во пътуващата дискотека няма абсолютно нищо общо  с темата2-ро не виждам абсолютно нищо лошо  и нередно в дискотеката на колела3-то Ликьор е много готино заведение по принцип

ana22 написа на 27.03.2009 г.:
Хората се разширяват на "колела".Хайде някой да ми обясни как се прави заведение на колела .Ликьор гледам на билборд направили заведение на колела и ще го пльоснат на площада.Как се вади лиценз за продажба на акцизни стоки (твьрд алкохол)на колела , та това го няма и в закона за категоризация на заведения.Да не говорим за документи от РИОКОЗ.Сьбудете се та там ще ходят нашите деца, дано да не се окаже поредното "Индиго".А вие какво мислите ??

Пешоо написа на 07.03.2009 г.:
Преди някой ми беше казъл,че Брани Поле се намира по близко до Пловдив (километри) отколкото Коматево,затова трябва и за неговото присъединяване да се помисли.

kosara написа на 02.01.2009 г.:
Абсолютно 3а обединение.То е ясно.Споко бе и това ще стане ,няма на къде.Браниполе дефакто си е кв.н Пловдив само н 1 км о митнозата. Да се обединяваме.

katyaz написа на 19.11.2008 г.:
Всички сме ЗА разширението на Пловдив! А сега си задайте въпроса Защо не го прававят! А иначе и аз си мечтая за къща на около 5-6 километра от Пловдив.Жалко, че си нямам село ! Бих се пренесла там да живея с цялото си семейство! Но работя здраво, за да осъществя мечтата си!

guest11 написа на 17.11.2008 г.:
Plovdiv triabva da se razshiri, nalaga se, prosto grada v momenta niama mesta za stroene i butat mejdu dve kooperacii treta!! Triabva da se razshiri teritoriata na grada i da se stroiat novi putni vuzli zashtoto hora mnogo, no miasto za tiah malko. Idealniat variant e selata na po 2km ot grada da stanat chast ot nego.

Rothmans написа на 04.11.2008 г.:
или събират общините или входна такса, когато влизат в Пловдив.

poto написа на 03.11.2008 г.:
Pak se izviniavam za latinicata ama takav e jivota  ;)Tova s raz6irenieto i slivaneto s drugi ob6tini si e zakonomerno. Ami zabelejete kakvo stava po okolovrasten pat, po asenogradsko, po pazardji6ko pak da ne govorim. Rano ili kasno terenite svar6vat, kakto i da go gledate ako ne se vzemat merki do godina dve 6te stanem Sofia v ma6tab 1:2.pretapkano s koli 1 varhu druga, a v ob6tini marica i rodopi spokoino kato v Sahara.Prosto niama koi da go stavi tova polojenie. Drugoto koeto az iskam da pitam OTKADE NA KADE PO DIAVOLITE IMA OB6TINA KUKLEN!!!!!

L1 написа на 02.11.2008 г.:
ПЛОВДИВ БЕ ПОСТАВЕН В ТЕЗИ РАМКИ ОТ ТЪПИТЕ КОМУНИСТИ КАТО ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ В МОМЕНТА Е ТЕХЕН КАДЪР, ОБЩИНА РОДОПИ И ОБЩИНА МАРИЦА СА ОБЩИНИТЕ НА ПЛОВДИВ,ДОБРЕ ЧЕ БАЩАТА НА НАСТОЯЩИЯ НИ КМЕТ СЛАВЧО АТАНАСОВ Е СЪПАРТИЕЦ С ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ ЧЕ НАБЪРЗО СЕ РАЗБРАХА ПО ДОСТА ВЪПРОСИ,ДАНО ТОЯ ТЪПАК ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ РАЗБЕРЕ ЧЕ ПЛОВДИВ ТРЯБВА ДА Е ПО-ГОЛЯМ ПО ПЛОЩ И ПО НАСЕЛЕНИЕ.ГОСПОД ДА ПАЗИ ПЛОВДИВ ОТ ТЪПАЦИ КАТО Т.П. И П.СТОЯНОВ И МН.ДР.!

kosara написа на 22.10.2008 г.:
Какво значи селяни?     Много смешно звучи в наши времена. Света се глобализира ,а вие за един Пловдив.... Много се фантазират някои ,като се смятат за нещо повече от тези родени в по малки населени места.     3ащо тогава баровците си строят вилите и именията по селата бе смешни гражданчета които живеете(включвам и себе си) стари и укъртени ПАНЕЛНИ БЛОКОВЕ. Това трябва ли да е причина да се гордеем? Какво лошо има в разширението?    Ако имах кинти щях да си взема една хубава къща в Браниполе например.Само на 1 км от Пловдив,една кола и къв ми е проблема да ходя където и да било на работа. Всичко е въпрос на финанси. Ако заплатите стигаха за покриване на разходите за гориво и поддържане на къща което е много по скъпо в сравнение със смешните блокове.     Все едно западно европеиците да кажат - вие Българите да се връщате там от където сте дошли. Смешни цигани такива(те ни смятат за такива)Това е горчивата истина.

malkiazmei написа на 22.10.2008 г.:
За МЕТРО може и да си прав, не съм сигурен. Въпросът е принципен. Айде кажи ми тея фирми дето иначе частният бизнес на Пловдив печели, кои пътища разбиват? Кажи ми примерно ако са фирма, поставяща аларми (както има вече една извън територията на Пловдив, макар да е пловдивска) къде работят работниците на тази фирма по цял ден? Да ама после техните данъци няма да влезнат в хазната на община Пловдив от където са парите за ремонт на пътищата. Това е най-простия пример. Мога да се сетя и за други такива. А и до сега никой от Вас не е посочил реална причина против присъединяването на селата. Дайте поне 1 де.

poto написа на 21.10.2008 г.:
Прочети си домашното готин. Метро е в границите на Пловдив.Община Марица почва от Кръговото. А колкото до фирмите към община Марица мога да ти кажа само, че не печелят само рушветчийте и измамниците от община Пловдив. Частният бизнес печели страхотно от тях.

malkiazmei написа на 20.10.2008 г.:
danchi, айде да не се заяждаме плс, не мисля, че съм писал "хапливи забележки". иначе имаше предложения и за Войводиново между другото, след като го споменаваш. Аз пак искам да наблегна на по-важния проблем - няма къде да се строят вече нови инфустриални зони, фабрики и т.н. големи инвестиционни проекти, от които Пловдви да печели. Дори новото МЕТРО е извън рамките на Пловдив и съответно нашата община няма да печели нищо от него. Пак искам да ти обърна внимание, че единствено община Пловдив се задушава в границите на града. Всички останали общини в България имат и прилежащи земи извън рамките на града, а големите като София, Варна, Бургас и т.н. включват и някое и друго село. Не мисля, че е нужно да обяснявам всички причини за това нещо. Най-простичко казано нямаме вече място за развитие и вместо да се вайкаме как другите ни задминават трябва да осигурим място за развитие на Пловдив. Честно казано не виждам нещо лошо в присъединяването на няколко села към общината. Така или иначе тези хора и сега си идват толкова често в Пловдив, колкото и ако се присъединят към общината, така че опасенията ти, че градът ще се напълни със селяни са неоснователни.

danchi написа на 20.10.2008 г.:
До човека с транспортните проблеми: Сигурно е много неприятно това с транспорта, но това не е причина, има много големи фирми в доста малки и отдалечени села и по твоята логика дай да обединим българия в 10 града с безброй квартали да решим проблема с транспорта, а специарлно за Голямоконарско и Карловско шосе не знам въобще дали някой ще разреши проблема с транспорта на работниците във всички големи фирми в тези зони и това си продължава с години. Защо не се присъедини и Воеводиново към Пловдив и ако обичаш без хапливи забележки, все пак мнението си е мое и мога да си го изкажа все пак това е форум.


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: