ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Помощ, въпорси и отговори

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Проблем с преносимост на номер
Austin Powers написа на 04.02.2011 г.:
Обръщаш се към КЗП. Иначе надписване няма, но имай предвид, че операторите имат минимум за тарифиране на една връзка и обикновено е 100 килобайта, т.е. ако направиш Интернет връзка, ползваш през нея 30 килобайта и после се дискънектнеш ще се отчетат 100 килобайта в сметката ти.

djjonny написа на 03.02.2011 г.:
Здравейте,
пиша Ви относно прехвърляне на моя номер от един мобилен оператор на друг.

На 20.01.2011г. подадох заявление за прехвърляне на номера в магазин на Германос находящ се на ул. Княз Ал. Батемберг 12. поради надписване на сметката или по точно на изразходвания интернет трафик. Защото телефона ми си има брояч който отчита едно а в сметката е надписано 20 пъти отгоре (буквално) разбирам да имаше малка разлика но чак пък толкова няма как да не го забележа и обърна внимание.
След двуседмично чакане, потърсих информация на тел. 123 (Вивател), от кадето ми обясниха, че Глобул не са задвижили правилно процедурата. Проблема се състоял в това, че Глобул са объркали оператора и са изисквали от Мтел прехвърляне на номера (от кадето е първоначално но след надписване на сметки се прехвърлих към Вивател) от където са ги върнали с отговор, че такъв номер несъществува. Във заявлението изришно е опоменато, че номера в момента е на Вивател. В магазина на Германос ми обясниха, че процедурата е задействана наново и ме овериха в това, че от тях независи нищо повече. След което се обадих на оператор на Глобул (089123) от кадето ме информираха, че заявката отново е върната с обяснение, че номера несъществува. В цялата тази процедура изхабих доста нерви и средства за да направя някаква координация между двата оператора които един вид прехвърлят топката един на друг, което намирам за изключително неприемливо при положение, че не аз трябва да ги търся. В последстивие писах писмо с копие до двата оператора (Вивател и Глобул) с молба да се задвижи процедурата в най-кратък срок. По информация срока за прехвърляне на номера е 7 работни дни. Вече изминаха много повече без никакъв резултат.
Днес ми беше върнат отговор от Глобул, че било възможно номера да не е на мое име затова да се връща от Вивател!? Което е поредната измислица за да се забави процедурата със идея да им платя още една месечна такса.
С две думи 2-та оператора си прехвърлят топката и в крайна сметка все още нищо не е задействано и от една страна идва срока да си заплатя на Вивател абонамента за следващия месец ако се забавя повече от друга страна губя полза от програмата която съм решил да се прехвърля на Глобул поради забавянето със прехвърлянето да не говорим за изхабените нерви и разходи за да направя координация между двата оператора.

Ще помоля за съвет, към кой мога да се обърна и какво може да се направи 1- за да се задейства процедурата по-бързо 2- ако не се задейства по какъв начин и на кой мога да се жалвам и да обърна нещата така да се каже в моя полза. Какви са ми правата в случая и какво може да се направи ако няма резултат?


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: