
ЗАРЕЖДАНЕ...
Formula 1 Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. ![]() Забраната за презареждане ще се отрази на гумите догодина |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
От догодина всички коли ще завършват квалификацията с минимални количества гориво, след което ще бъдат зареждани догоре преди състезанието. Като резултат от това - резервоарите ще трябва да порастнат поне два пъти, което пък ще наложи колите да станат малко по-дълги. Това пък от своя страна ще наложи и промяна по аеродинамичния пакет. И на всичко отгоре гумите също ще трябва да бъдат ревизирани.
"Колите ще бъдат с около сто килограма по-тежки в началото на състезанието, затова гумите трябва да са по-силни", обяснява моторспорт директорът на Бриджстоун - Хирохиде Хамашима.
"Но пък като пресметнем, че притискателната сила, действаща върху болидите е около 2000 килограма, то сто повече не са особено голяма промяна за нас, що се отнася до смесите и конструкцията на гумата.
Но за участниците забраната за презареждане ще добави още едно предизвикателство и аз очаквам да видя еволюиране на състезателните стратегии с течение на сезона, защото всеки ще започне да разбира кое работи най-добре. Пилотите ще трябва да използват възможно най-добре уменията си за съхранение на гумите в началото на състезанието и особено на старта, когато колите са най-тежки, а пък гумите са най-студени", добавя Хамашима.