
ЗАРЕЖДАНЕ...
Formula 1 Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. ![]() Пирели очакват с нетърпение Гран при на Китай |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
Температурите в Китай ще са значително по-ниски, отколкото бяха в Малайзия. Влажността също не достига стойностите от Сепанг. Повърхността на пистата до Шанхай е и по-гладка, но възможността за променливо време е налице. Така на теория износването на гумите в предстоящата надпревара би трябвало да е по-ниско в сравнение с предходния старт. Изходът обаче може да бъде повлиян от дъжд в определен момент, което прави ситуацията непредсказуема.
Пирели предоставят на отборите и за третото състезание от шампионата гуми от смесите хард и софт. Техните качества - и разликата в представянето им - вече са добре познати на тимовете, макар поведението на смесите да зависи в много голяма степен от конкретните характеристики на трасетата.
- Досега съм изключително доволен от начина, по който гумите помогнаха на шоуто. Впечатлен съм и от това колко бързо учат пилотите и отборите. Убеден съм, че ще намерят начин да удължат живота на смесите. Досега предвижданията ни за два питстопа в Австралия и три в Малайзия бяха прецизни, но сега ще трябва да изчакаме резултатите и данните от петъчните тренировки, за да имаме ясна идея какво да очакваме в Китай - коментира моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри. - В Шанхай тимовете ще получат по един комплект от стандартния в момента хард, както бе и в Австралия.
Предните гуми ще са подложени на по-голямо натоварване от задните в Китай заради сериозното спиране на определени места от трасето. През 2010 г. спиранията в бокса там са били общо 67 (средно 2,79 на състезател).