ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Formula 1

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
KERS беше жизненоважен днес и за мен, и за Уебър, призна Фетел
7G написа на 09.04.2011 г.:
Трябва да прекратят тази щуротия със задното крило. Да дадат на отборите само три типа гуми - за сух,асфалт,Интермедия и за мокър асфалт. Така нещата в по-голяма степен ще зависят от качествата на пилота,а не от това дали са успяли да налучкат настройките.

Bayern Munchen 1900 написа на 09.04.2011 г.:
Системата KERS се оказа ключ към спечелването на първата позиция за Гран при на Малайзия от Себастиан Фетел. Немският пилот на Ред Бул обясни значението й след финала на тренировката, след като този път не бе така категорично по-бърз от всички останали в квалификацията.



- Уикендът беше истинско предизвикателство до момента. Доволен съм от автомобила, но така и не влязохме в нормален ритъм - призна още Фетел. - Вчера нищо не вървеше толкова гладко, колкото се надявах, но поне знаехме, че автомобилът е достатъчно бърз. Така че в общи линии трябваше да вярвам в това. В квалификацията се получи от самото начало. Накрая борбата с момчетата на Макларън беше сериозна, така че съм щастлив от първата позиция. Огромно благодаря на целия тим, особено на момчетата, работещи по KERS - те свършиха страшно много работа от Австралия насам. Без системата нямаше да сме на тези позиции днес - допълни той.



Съотборникът му Марк Уебър остана трети - между двата Макларън-а. Австралиецът обясни, че единствената му тактика е била да кара възможно най-бързо.



- Трябва просто да дадеш най-доброто от себе си. Представянето ми бе по-добро в сравнение с това в Мелбърн, а и ще стартирам от чистата страна на грида, така че очаквам интересно състезание. Мисля, че ще има много питстопове - допълни той.



Марк за малко стресна екипа си, след като в първия квалификационен сегмент до последно бе 15-и и едва на финала се измъкна напред. От отбора обясниха, че е имал затруднения да намери оптимален баланс на RB7 с малко гориво и твърдия тип гуми. По-късно, вече със софт на колата, Уебър вървеше значително по-уверено.



ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: