ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Допитване на община Пловдив за градския транспорт
Допитване за масовия градски транспорт на Пловдив
Достатъчни ли са спирките по маршрутите, кварталите и центътра?
81%
Да
19%
Не

Доволни ли сте от състоянието на заслоните по спирките в града?
3%
Да
97%
Не

Искате ли лятно разписание с увеличен интервал между автобусите 15%-20%?
41%
Да
59%
Не

Смятате ли, че трябва да се премахнат маршрутните таксита от транспортната схема?
49%
Да
51%
Не

Искате ли да се променят линиите за движение на маршрутните таксита?
45%
Да
55%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние състояние на маршрутните таксита?
17%
Да
83%
Не

Смятате ли, че Вашият квартал е добре свързан с транспорт с другите райони?
33%
Да
67%
Не

Искате ли да се разкрият нови линии на автобусен транспорт?
80%
Да
20%
Не

Смятате ли, че има излишни автобусни линии, които може да се закрият?
54%
Да
46%
Не

Доволни ли сте от спазването на графика на градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Искате ли да се разреди графика на автобусите по линиите от транспортната схема?
11%
Да
89%
Не

Смятате ли, че трябва да се увеличи броя на тролейбусите по линиите?
43%
Да
57%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на автобусите?
38%
Да
62%
Не

Доволни ли сте от техническото състояние на тролейбусите?
18%
Да
82%
Не

Доволни ли сте от хигиената в автобусите и тролейбусите на градския транспорт?
26%
Да
74%
Не

Доволни ли сте от културата на обслужването в градския транспорт?
27%
Да
73%
Не

Необходими ли са съчленени автобуси и тролейбуси при това движение в града?
26%
Да
74%
Не

Трябва ли да се въведе електронно таксуване в градския транспорт?
70%
Да
30%
Не

Смятате ли, че автобусите и тролейбусите трябва да са не по-стари от 10 години?
93%
Да
7%
Не

Смятате ли, че всички автобуси и тролейбуси трябва да имат работещи климатици?
96%
Да
4%
Не
Петя Каварджиева написа на 29.09.2010 г.:
Към Nemo_pld , уважаеми който и да си, не си прав в казаното! Аз живея в Изгрев, на бул"Мария Луиза", 116 не съм използвала, мен също ме е гнус от него, а пък и не ми върши работа. Линиите 6,66 и другите изобщо не са толкова зле. Не че нещо, но автобусите на 66 си бяха раздрънкани, когато тази фирма ги пое ;). Естествено,че ни са необходими, Изгрев не е само Столипиново! Дори в момента линиите са недостатъчни, нямаме никаква връзка с Кършиака, както и с Кючука! Линия 36 е крайно излишна, а 22 и 5 се припокриват, това може да се коригира някак си. Също така може малко да разместят 6 и 66, тъй като по Пещерско шосе маршрутът им е еднакъв, може едната линия да заобиколи през Стадион Пловдив и Мола, примерно. Относно това дали са редовни или не са....има какво да се желае. Линия 6 е идеална, 5 години ходих на училище с нея, автобусите са редовни.

Като цяло състоянието им е добро, а господинът (ако е мъж, ако ли не -извиянвам се) май трябва да се осъзнае,че фирмите, поели линия 6, се движат по линии 18 и 99 ;) Тези на 66 са по линии 22 (от тях , разбира се, има какво да се желае) Оранжевите автобуси също не са фиксирани по една линия.

Nemo_pld написа на 25.09.2010 г.:
Ако питате мен, до изгрев им трябва едно 116 и им е много! Като се кача в 6,26,36,116 направо ме е гнус! Повръща ми се, а с колко счупени стъкла са вървели автобуси от тези линии обяснете ми! Контактната тролейбусна мрежа е почти иззета и неизползваема!!! Ако ви дадем маршрутки няма да ги видим повече!!! Не се излагайте! Не че имам нещо против вас, но просто не цените дори и това което ви се дава!!! Чисто нови автобуси на 5,14 и 26 ви дадоха и стават кочина, като се качиш и повръщаш! Ааа забравих и 21! Аз не съм съгласен 10 да ходи до там!!!! И да кажа не на последно място ИСКАМ СИ ТРОЛЕИТЕ! НОМЕР 5,8,28,55 и 102!!! Може да пуснете тролей от тримонциум до р-т Стадиона и да поспрете 99 и 44, да намалите 11 и 37 щото нещо голяма конкуренция си имат и това е общо взето! А това за трамваите и аз го подкрепям! Имало е такъв проект,но никой не се е взел да го осъществи! Вземете ни градския транспорт в ръце!!! Благодаря!!!

Марияна Христева написа на 28.07.2010 г.:
Незмам как е транспорта в другите квартали, но в Изгрев реисовете от гратски транспорт са не редовни, а марширутки няма.

емка написа на 28.07.2010 г.:
Все още няма добра комуникация между р-н Южен и останалите райони на града.По надлеза на Кукленско шосе минават само 2 автобусни линии -17 и 37 и нито една маршрутка.Необходими са повече спирки в промишлената зона на р-н Южен, включително и до самия надлез.Ако се удължи работното време на градския транспорт вечер, маршрутките биха били излишни.

esa77 написа на 19.07.2010 г.:
Предлагам да се удължи маршрута на 17, като прави завой към митницата и после обратно в посока тракия, същото се отнася и за тролей № 3. в момента квартали като Каршиака и Смирненски нямат връзка с района на митницата, а там е промишлена зона и работят много много хора.

vladi написа на 16.07.2010 г.:
незнам кой и как е измислил тия разписания на линиите но мога дави кажа че не разбира транспорт и е пален некадарник

Ваня И П написа на 12.06.2010 г.:
Според мен има много какво да се направи за градския транспорт.Необходимо е да се преразгледат маршрутите на сегашните линии.Може би чрез удължаването на някои от тях ще се свържат няколко квартала по между си и с центъра.Напр.сега няма никаква директна връзка между кв.Изгрев,Тракия и Каршияка,но ако автобуси №4 и 10 продължат след последната си спирка до кв. Изгрев-през подлеза на Скобелева майка,до училище Симон Боливар ,от там до бившия Рум Изгрев и на светофара на Цариградско шосе завият на ляво към Скобелева майка и от там по маршрута си.Ето начин със съществуващи линии да се свържат няколко несвързани сега квартали.Това е само един от примерите които ще улеснят връзката между кварталите.Линия №116 е нужно също да се продължи в кв.Изгрев-по пътя на №6 покрай у-ще Д.Дебелянов,Симон Боливър и при комлекса на слепите излезе на Ландос и от там към сегашната си крайна спирка и по маршрута си.
Другото ми предложение е да има описание на маршрутите на линиите.Много от пътуващите не знаят коя линия къде отива, а някои от сегашните кондуктори вместо да упътват хората ги хокат.
Колкото дали да има кондуктори в автобусите,по-добре да станат контрольори на самотаксуващи се пътници.Да се направят билети и талони ,ежедневни,седмични и месечни карти както в София,и както беше в далечното митало.Нека вземем хубавите практики били в миналото,защото новите неща са добре забравени стари.
Надявам се ,че някой от управляващите ще прочете всичко писано в тези допитвания и успее да направи живота на пловдивчани по-лесен и добър.

vladi написа на 02.06.2010 г.:
автобусите на фирма Грация да се проверят от ДАИ и дасе виде в какво техническо състояние са

mar написа на 31.05.2010 г.:
Искам транспорт от гара филипово до мол пловдив.Всички автобуси минават през 2 ра поликлиника ,а от там до мола е доста далеко.Човек трябва да работи само за транспорт , ако сменя автобуса .

MilenKT написа на 30.05.2010 г.:
Вижте първо искам да кажа нещо има много излишни линии.

1.автобус 113-от руския пазар до цент.гара да го направят да ходи до тракия

2.автобусите 17 и 116 в района на ЕАЗ до цент.гара се гонят и някой ден ще стане беля

3.Колко автобуса от кичука до цент гара ходат?-7,17,116,134 трудно ли е да направат графика

Пример 7-та минава в 7:00 сутринта в 7:05 да минава 17 и пак 7:10-7 7:15-17

4. (последно) Искам да искажа благодарност към шофьорите на автобус с №17 много готини хора и автобусите са им хубави и винаги чисти

Татко Барба написа на 21.05.2010 г.:
Положението на градския транспорт в Пловдив е трагично.Всичко е така "омазано" че каквото и самостоятелно предложение (колкото и добро да е то )няма да доведе до никъде.Според мен трябва да се направи цялостна реформа която да включва следното:1.-Фирмата обслужваща градския транспорт да е само една (За мен собственик на тази фирма трябва да е общината.Мнението ми е такова макар да разбирам че една община както и държавата не са най -добрия собственик.Но градския транспорт трябва да изпълнява и редици социални ,екологични и други функции които за съжаление не се връзват с ПЕЧАЛБАТА която би трябвало да има една фирма.)-2.-Смяна на транспортната схема(В момента повечето "линии" в голяма си част дублират маршрутите си, а в същото време има квартали при които за да стигнеш от единия до другия се налага да сменяш автобуса). 3.-Въвеждане на електронен билет(Това ще стимулира хората да ползват градския транспорт защото няма да им се налага да купуват нов билет при смяна на автобуса ,а понякога това помага и за по-бързото пътуване ).






silverdevil написа на 20.05.2010 г.:
кмете, кога кога ще мога да си купя карта за градски транспорт ? Избягаха хората по София, поне знаят че с 50лв на месец ще могат да ходят на работа. Тук не стигат ако трябва да сменяш. Пловдив е в пъти по-малък, линиите по-малко и и по-къси, а струва по-скъпо. И заради това бягат младите. Кой ще създава работни места ако хората не могат да си платят пътните ??

just me написа на 19.05.2010 г.:
Града ни има сравнително достатъчно транспорт, но според мен просто някой трядва да се заеме с направата на нова транспортна схема, същинския проблем на транспорта. Едва тогава може да се говори дали ще са нужни нови линии или не. Що се отнася до хигиената на транспортните средства неможев да очакваме повече при положение, че цялата ни страна е мръсна и ние самите не сме свикнали на култура, а повечето шофьори и кондуктори работят по цял ден и едва ли след 14-15часа работа на някоиму се занимава да чисти. Фирмите да си наемат хора, който да го правят след пребирането на автобусите в гаражите им. Отношението на шофьорите и кондукторите не зависи само от самите тях, но и от нас кота пътници, каквото е нашето към тях, такова е тяхното към нас /не веднъж съм виждала безобразно отношение на пътник към тях, съпътсвано от обиди и заплахш/.

ioan3 написа на 18.05.2010 г.:
Проблем за живеещите в район Южен /карето между улиците:"Димитър Талев","Поручик Въльо Стефов" и бул."Александър Стамболийски"/ е връзката с кварталите Тракия и Смирненски. Жителите от този район трябва да ходят 12-15 минути до бул."Никола Вапцаров".Там да вземат автобус № 17 който се движи през интервал 20 мин. и то само в делнични дни.

kozirog_f написа на 18.05.2010 г.:
Живея в Район Тракия. Има достатъчно линии на градския транспорт. Проблем е връзката с район Южен както и от зона А 12 към Панаира. Маршрутките са добра идея защото се движат до по- късно, мобилни са в натоварения трафик. В абтобусите е по-чисто от преди, но ми прави впечатление че преди последна спирка кондукторката мокри парцала в кофата с вода, която кой знае кога е налята и с едно потапяне във водата просто мокри целия автобус и замазва мръсотията. Трябва да има чиста вода и да се мие както трябва. Парцалите с които се мие са кални. Виждам че се мият прозорците, което е нещо ново и добро.Трябва да има стимули за шофьорите на автобуси и кондукторите, които поддържат в добър вид колите си. Не съм подготвена да цитирам номера на автобуси, но по линия 21 има една възрастна шофьорка, която освен че шофира много внимателно те посреща с усмивка и поздрав винаги. Същото важи за един млад шофьор по линия 29. Облеклото на шофьорите и кондукторите е лошо. Не може кондукторката да ми се разхожда по бюстие и къси гащета в градския транспорт, най- малкото от уважение към пътниците. Не винаги шофьорите са обръснати и чисти. Дразни ме и фриволното поведение на кондукторки и гастролиращи при шофьорите момиченца, които се правят на интересни и отвличат вниманието на шофьорите. Слава богу поне чалгата вече не е във всеки автобус.Прави ми впечатление омразата към пътниците с карти и особено към възрастните хора.Не е маловажен проблема и с поставянето на тоалетни на последните спирки Живея до последна спирка на автобуси и цяло лято дишам изпаренията от близката полянка. Тези хора се нуждаят от уважение и условия за работа и отдих. Така че, не знам как се чувстват пред погледите на преминаващите хора да ходят в близките храсти. Унизително е.

3aeka написа на 16.05.2010 г.:
Би било добре да се пускат допълнителни рейсове по линиите с голямо натоварване във времето между 6:00 и 8:00 сутринта и вечер от 16:00 до 18:00
Би било добре да се въведе нещо като работно време на картите за пенсионери много ми е интересно какво правят в 6:30 в рейса ??
По това време рейса е пълен с хора ходещи на работа и ученици
Давам пример с линия 1 качвам се от кметството в кичука и слизам на последна спирка на Карловско шосе Рейсовете трябва да бъдат с предимство на спирките а не да чакат някой да ги пусне и да се бутат Давам ви пример 1-цата на сточна гара понякога прави ляв завой от най дясна лента поради простата причина че никой не го пуска да се престрои

Иван от Пловдив написа на 15.05.2010 г.:
Вместо съчленени автобуси да се пуснат повече двуетажни. Побират пак толкова хора, но дистанцията която отнемат от пътя е значително по-икономична.

Ronislaw написа на 15.05.2010 г.:
Масова практика в градския транспорт е пропускането на спирки и разни други тарикатлъци!

Татко Барба написа на 29.04.2010 г.:
За мен градския транспорт трябва да се осъшествява от фирма на общината,или поне фирмата която извършва тази дейност да е само една .

Никола Пампоров написа на 29.04.2010 г.:
Лично според мен транспортна схема с два тролейбусни пръстена и диаметрални връзки с автобуси би подобрила както трафика, така и придвижването на гражданите. Но за реализирането на такава трябва да бъдат завършени доста инфраструктурни обекти.


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: