ЗАРЕЖДАНЕ...
Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация Групи » Политика и институции » Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация» Теми» Такса смет за фирми Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. Такса смет за фирми |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика:
Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на Община Пловдив (НОАМТЦУ) дава възможност за нежилищни имоти на предприятията таксата да се определя по един от следните два начина:
1. Според количеството на отпадъците:
а) За услугата по сметосъбиране и сметоизвозване - според количеството на битовите отпадъци съобразно вида, броя и честотата на извозване на ползваните през годината стандартни съдове за изхвърляне на битови отпадъци.
б) За услугата по обезвреждане и депониране на битови отпадъци в депа или други съоръжения - според количеството на битовите отпадъци съобразно вида, броя и честотата на извозване на ползваните през годината стандартни съдове за изхвърляне на битови отпадъци.
в) За услугата по поддържане на териториите за обществено ползване - пропорционално върху отчетната стойност на имота.
2. Когато не може да се установи количеството на битовите отпадъци или не е сключен договор с районните администрации към общината (когато таксата се определя според количеството на битовите отпадъци):
а) За услугата по сметосъбиране и сметоизвозване - пропорционално върху отчетната стойност на имота.
б) За услугата по обезвреждане и депониране на битови отпадъци в депа или други съоръжения - пропорционално върху отчетната стойност на имота.
в) За услугата по поддържане на териториите за обществено ползване - пропорционално върху отчетната стойност на имота.
Уведомявам Ви, че за определяне на такса битови отпадъци според количеството на битовите отпадъци данъчно задълженото лице следва да подаде декларация по чл.19 от НОАМТЦУ в срок до 30 ноември на предходната година в дирекция "Местни данъци, ТБО и РК" при Община Пловдив.
Аз смятам, че трябва да е на вид дейност която се извършва от фирмата.
Давам пример един квартален гараж с 20 кв.м. за смяна на масло, гуми и други автомобилни дейности замърсява много кратно повече от моя склад 200кв.м. за компютри и консумативи. Всъщност ние изхвърляме почти нулево количество смет - от дейност ни остават само празни кашони хартиении и дървени палети - всичките се рециклират. Защо да плащам многократно по-висок данък дори от битово домакинство състоящо се от 3-4 члена и изхвърлящо всякакви отпадаци!