ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Раздута администрация
maina__ написа на 05.03.2010 г.:
Ей Глафчо ,стига се оправдава с тази Варна а се вземи в ръце. Ти си лицето/кмет/ на Втория град в страната,покажи и докажи/ако можеш/,че не си лицемер и двуличник да повториш грешките на Чомака от втория му мандат.Ако продължаваш удобството ти с комунистите не се надявай 2 мандат,,, повярвай.И още нещо.Беше си и ще си останеш детска учителка в главата,още от началото на мандата ти в Тракия,и още,,, познаваш ме лично, и аз тебе,,,,обещанията трябва да не се забравят, ако си мъжкар.

Общинска администрация написа на 05.03.2010 г.:
1.Какви свободни позиции има за заемане в Общинската администрация и какви са процедурите за наемане на служителите?
Отговор: В Регистъра на административните структури http://www1.government.bg/ras/ периодично се публикуват и актуализират данни за свободни позиции по трудово или служебно правоотношение в общинската администрация. Постъпването на държавна служба в общинската администрация задължително се предхожда от конкурс и съответно класираният на първо място и одобрен за назначаване кандидат подава заявление за назначаване и попълва декларации по образци, които се предоставят от дирекция "Управление на човешки ресурси". Назначаването на служители по трудово правоотношение се предхожда с подаване на заявление, автобиография и др. документи и декларации необходими за заемане на съответната длъжност. Назначават се служители по трудово или служебно правоотношение само ако отговарят на минималните изисквания за притежавано образование и професионален опит необходими за заемане на длъжността.

2.Много хора са на мнение, че работещите в Общината определено не дължат това на професионалната си компетенция или опит?
Отговор: Длъжностите и минималните изисквания за притежавано образование и професионален опит, които са необходими и задължителни за заемането в администрацията, се определят в Единния класификатор на длъжностите в администрацията и Наредбата за прилагане на ЕКДА.

3.Колко нови служители са наети от началото на мандата на г-н Атанасов и колко са напуснали? Отговор: За периода от ноември 2007 г. до март 2010 г. са назначени 130 бр. нови служители, а 90 бр. са напусналите.

4.Защо липсва каквато и да било прозрачност за начина на наемане на служители в Общинската администрация? Отговор: Конкурсите за вакантни длъжности за заемане от държавни служители се обявяват от органа по назначаването със заповед, която се обявява на информационното табло в сградата на Общината в деня на публикуване на обявлението в ежедневник. Обявлението за конкурса се публикува и в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията.

С уважение,
Ванко Иванов
Директор на дирекция "Управление на човешки ресурси"

PlovdivNorth написа на 10.02.2010 г.:
Какви свободни позиции има за заемане в Общинската администрация и какви са процедурите за наемане на служители?



Много хора са на мнение, че работещите в Общината определено не дължат това на профисионалната си компетенция или опит.



Колко нови служители са наети от началото на мандата на г-н Атанасов и колко стари са напуснали?



Защо липсва каквата и да било прозрачност за начина на наемана на служители в Общинската администрация?




kaka Mara написа на 04.02.2010 г.:
Г-н Кмете, моят въпрос е следният, как бихте обяснили това , че пенсионирани служители продължават да бъдат на щат в Общината като получават пенсия и заплата, а в същото време млади хора са без работа.Моите уважениия към тези хора, разбирам , че те са отлични специалисти и експерти, но не е ли време да предадат знанията и опита си, все пак не могат да работят вечно.

stevo написа на 03.02.2010 г.:
Г-н кмете , питам дали в администрацията в града има някаква приемственост , че всички млади и стари ми изглеждат еднакви . Примерно : момиче на двайсетина години се държи като касиерка от северен , която е там от както се помня ? Да няма общо принципа БАБА , ДЯДО И ВНУЧЕ , защото това не е на добре. В смисъл , че още от малки се самозабравят , а като остареят вече е отблъскващо ?

Plovdiv4anka написа на 03.02.2010 г.:
Г-н Кмете, Вие сте кмет на град Пловдив, а не на Варна! Не се сравнявайте с други градове, а например с предиЕ‘ния кмет. Колко заместник кмета имаЕ‘е той? За6то раздувате 6тата с полити4ески длъжности? Кому бе6е нужно да отделите от дирекция Екология един отдел наре4ен Управление на отпадъците и комунална дейност? Дайте пример на друг град с подобна структура, нали все се сравнявате с някой?

Общинска администрация написа на 03.02.2010 г.:
Откакто съм кмет, не съм раздувал администрацията дори и с една бройка, а трансформациите в общината са били вътрешни, не за сметка на назначаване на нови служители. Щатът е почти същия, какъвто го заварих, около 560 души. За сравнение ще кажа, че Варна, чиито мащаб е съизмерим с пловдивския, има около 60 човека повече в администрацията си. Питам, там правят ли се съкращения?
Славчо Атанасов,
Кмет на Пловдив.

Кинова написа на 27.01.2010 г.:
Едно от предизборните обещания на Славчо Атанасов беше, че ще намали администрацията. Всички ставаме свидетели през последните две години на обратното, дори в условия на криза. Кое налага раздутия щат и не е ли време Славчо Атанасов да се научи да спазва обещанията си! Пловдивчани имат памет и не прощават!


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: