ЗАРЕЖДАНЕ...
Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация Групи » Политика и институции » Въпроси и отговори към кмета и общинската администрация» Теми» Раздута администрация Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си. Раздута администрация |
ВХОД за регистрирани
Статистика на потребителите |
ЗА НАС:
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg
©2004 - CurrentCopyrightYear Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика:
Отговор: В Регистъра на административните структури http://www1.government.bg/ras/ периодично се публикуват и актуализират данни за свободни позиции по трудово или служебно правоотношение в общинската администрация. Постъпването на държавна служба в общинската администрация задължително се предхожда от конкурс и съответно класираният на първо място и одобрен за назначаване кандидат подава заявление за назначаване и попълва декларации по образци, които се предоставят от дирекция "Управление на човешки ресурси". Назначаването на служители по трудово правоотношение се предхожда с подаване на заявление, автобиография и др. документи и декларации необходими за заемане на съответната длъжност. Назначават се служители по трудово или служебно правоотношение само ако отговарят на минималните изисквания за притежавано образование и професионален опит необходими за заемане на длъжността.
2.Много хора са на мнение, че работещите в Общината определено не дължат това на професионалната си компетенция или опит?
Отговор: Длъжностите и минималните изисквания за притежавано образование и професионален опит, които са необходими и задължителни за заемането в администрацията, се определят в Единния класификатор на длъжностите в администрацията и Наредбата за прилагане на ЕКДА.
3.Колко нови служители са наети от началото на мандата на г-н Атанасов и колко са напуснали? Отговор: За периода от ноември 2007 г. до март 2010 г. са назначени 130 бр. нови служители, а 90 бр. са напусналите.
4.Защо липсва каквато и да било прозрачност за начина на наемане на служители в Общинската администрация? Отговор: Конкурсите за вакантни длъжности за заемане от държавни служители се обявяват от органа по назначаването със заповед, която се обявява на информационното табло в сградата на Общината в деня на публикуване на обявлението в ежедневник. Обявлението за конкурса се публикува и в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията.
С уважение,
Ванко Иванов
Директор на дирекция "Управление на човешки ресурси"
Много хора са на мнение, че работещите в Общината определено не дължат това на профисионалната си компетенция или опит.
Колко нови служители са наети от началото на мандата на г-н Атанасов и колко стари са напуснали?
Защо липсва каквата и да било прозрачност за начина на наемана на служители в Общинската администрация?
Славчо Атанасов,
Кмет на Пловдив.