ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Обществено обсъждане на организацията на движението

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Съобщения на стената (28)
Мириам Иванова написа на 29.12.2010 г.:
Време е да се помисли и за директна връзка между кварталите Гагарин и Кукленско шосе до обръщалото при Митницата! Никак не са малко средствата и времето,които трябва да се отделят за градски транспорт по този маршрут.Друг момент е и връзката на този квартал с централна гара. Остана само линия № 16 и № 7 които за жалост минават по бул. България. Кому беше необходимо премахването на № 2 тролей /в момента не е необходимо да е тролей/- връзката между двете гари Филипово и централна?

caddy написа на 06.12.2010 г.:
Според мен между р-н "Тракия" и ТЕЦ "Север" има какво още да се желае по отношение на транспорта. От "Тракия" до там отива единствено 25, и то само от централната улица. Бих предложила един от двата автобуса с номера 93 или 21 да отиват до ТЕЦ "Север", вместо да минават и те през Филипово! Единствено маршрутка №5 може да се използва, но всички знаем колко са стари и разбити тези бусчета, неприятни за използване! Предпочитам градските автобуси пред тях.

Драгият Ви Смехурко написа на 29.11.2010 г.:
"Днес бях да си издам карта за мсовия градски транспорт за месец декември,като бях пред офиса за издаване на карти за ученици и студенти на бул."Мария Луиза".Часът беше точно 16:40,когато пред врата една от служителките ми каза да отида утре след 8:00 сутринта.Попитах я вие до кога работите,а тя лаконично ми отвърна "До пет без двайсе".
Не знам дали трябва да се обърна към вас,но на врата им пишеше,че работното им време е до 17:00.Утре аз също съм на работа и имам други ангажименти,но пак трябва да отидя до офиса за издавне на карти,се чудя как аз ще трябва да обяснявам закъснението си и двйоното разкрване.Очаквам някаква развръзка,заради нехайното отношение на служителите."
Ето това им писах на градски транспорт Пловдив и колкото и да е смешно е ФАКТ...

pininfarina написа на 21.10.2010 г.:
Мда, новите спирки са със счупени стъкла и сега ги правят с някаква пластмаса...смях. Да бяха сложили от стъклото с тел вътре, поне по-здраво и много контрол трябва на вандалите, дето чупят, палят, драскат - яки глоби е оправията.

yanis написа на 12.10.2010 г.:
Моят мъж скоро е бил свидетел на "прекрасна" гледка - в автобус 116 циганка чисти въшките на циганчето си!!!!! Та се запитах дали в автобусите се извършва от време на време поне някаква дезинфекция. Примерно забърсване с белина или някакъв подобен препарат?!!! Според мен трябва да се извършва и да има и някакъв контрол от ХЕИ.

nedovolenpru4 написа на 17.08.2010 г.:
ДА КАчАТ ВЛАКА НАВИСОКО ТОЗ КОИТО МИНАВА ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА КЪМ ФИЛИПОВО И щЕ СЕ УЛЕСНИ ДВИЖЕНИЕТО АДСКИ МНОГО

nedovolenpru4 написа на 17.08.2010 г.:
БЪЛГАРИТЕ НЕЗАСЛУЖАВАТ ХУБАВИ СПИРКИ ОТ СТЪКЛО А СТОМАНЕНИ РЪЖДИВИ СПИРКИ СЪС ВИНКЕЛНИ СЕДАЛКИ ЗА ДА НЯМА КАК ДА ОТКРАДНАТ И ИЗКЪРТЯТ ДЪРВЕНИТЕ ПЕЙКИ ПО СПИРКИТЕ СЪщОТО ВАЖИ И ЗА ПЕЙКИТЕ В ПАРКОВЕТЕ ЛЕКО СА ВКОПАНИ В ЗЕМЯТА И НЕ СА ОТ ЖЕЛЯЗО СПЪНАТО НА 3 МЕСТА И СЪС СПЪВАщ ВИНКЕЛ НА ДОЛНАТА чАСТ.А ЗА СПИРКИТЕ СЛОЖЕТЕ СКРИТИ КАМЕРИ ЗА ДА НАКАРАТЕ ВАНДАЛИТЕ КОИТ ГИ чУПЯТ ДА СИ ПЛАТЯТ щЕТИТЕ КАКТО Е В ЦИВИЛИЗОВАНИТЕ СТРАНИ.

nedovolenpru4 написа на 17.08.2010 г.:
проблем номер 5 -движейки се от гарата към сточна гааз завивайки към новия надлез /точно на цар борис и хр.ботев задължителните значи горе над колите и светофара несъответстват на светофара жънадясно.на излизане към асеновград табелата ПЛОВДИВ Е ПРЕМЕСТЕНА КЪМ АСЕНОВГРАД А ПРЕДИ НЕЯ СЕДИ ЗАБЛУЖДАВАщ ЗНАК МАКСИМУм 60 КМ РАЗРЕшЕНИ ТОВА Е КАПАН ОТ СТРАНА НА КАТ ПЛОВДИВ ПАЗЕТЕ СЕ ТЕ СА БОКЛУЦИ

taniani написа на 06.08.2010 г.:
Има доста да се желае за подобряване на градския ни транспорт.Спирките са в ужасно състояние.Няма никаква информация какъв номер автобус или друго превозно средство спира,в колко часа,от къде и за къде отива.Няма заслони,няма пейки за чакащите.хората,които работят на смени се налага да ползват таксита и да се охарчат доста за да стигнат до работните си места или да се приберат поради липса на градски транспорт.

eli smile написа на 17.06.2010 г.:
По щастливо стечение на обстоятелствата съм изминала хиляди километри от север - скандинавските страни- Норвегия, Швеция, Дания и Финландия- през цяла Централна Европа - Австрия, Германия, Швейцария и Франция и заобикалящите ги съседни страни, както и нашите географски съседи. Уверявам ви, че такава неразбория няма и в 0.01% от всичките страни взети заедно, каквато е в България. Моето предложение на господата от Общината, КАТ и т.н. е да направят една обиколка, пък дори и на служебна командировка( то не, че не си правят такива) С ЦЕЛ НАБЛЮДЕНИЕ и прилагане на ЧУЖДИЯ ОПИТ в нашата родина. Уверявам ви, че ще ни излезе хиляди пъти по-евтино на цялата община, отколкото неколкократните опити и опити, и опити на некадърни управници да разработят самоуправлението на града ни

( некадърни - употребявам думата не като обидна дума, а като дума подвърждаваща многогодишните страдания на нашия град, което е факт)Ще дам само някои насоки: 1. Всички големи градове, които са с тясни улици са обособени като ЕДНОПОСОЧНИ. Не е толкова трудно да направим нашите такива, не само в централната част на града.2. Всички светофари ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат още един наречен БЯЛ светофар, в което време на светене преминават САМО И ЕДИНСТВЕНО ПЕШЕХОДЦИТЕ(виж Германия, Швейцария и т.н.) 3. Да се въведе ЗАДЪЛЖИТЕЛНО зелена вълна при определени километри напр.30 за центъра 40 или 50 за големите булеварди, позволяващи това. 4. Да се въведе ред за обезпаразитяване и поддържане не само от хигиенна точка на всички подлези в града ни - (Общинска полиция не само да обикаля Градската градина) 5. Да се въведе разписания и покриване на ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ МАРШРУТИ на Градския ни транспорт, който се казва Градски, а не частен градси транспорт? Трябва да знаем и да е упоменато на спирката, на книжка малък формат например и в интернет Кога? в Колко часа? и Къде минават автобусите, които не евентуално, а наистина могат да ни закарат от единия до другия край на града без да прехвърляме два или три автобуса. Ако се налага да се прехвърляме разликата в билета трябва да се поеме от Градския транспорт, тъй като той не ни осигурява прибиране до дома ни с един автобус ( Виж Норвегия, Дания и т. н. ) В някои градове с една карта, могат да пътуват из цялата страна или в няколко съседни ( Виж Норвегия, Дания, Австрия, Германия и т.н.)Но това довежда до Въпроса, който е поставен за обсъждане, че няма да е зле да се обсъди и на НАЦИОНАЛНО ниво. Пожелавам успех на всички, които НАИСТИНА искат да се заемат с този въпрос и НАИСТИНА искат да го разрешат. УСПЕХ от мен и дерзайте и ПИТАЙТЕ, тези които ЗНАЯТ!!!!

Ваня И П написа на 13.06.2010 г.:
Живея в кв.Изгрев.Добре направиха управниците като пуснаха линии 66 и 5 да минават покрай ул.Симон Боливър.Но се питам защо половината улица,която и без това е тясна,е блокирана от паркирани коли,та даже и камиони и то точно на спирката.Къде са контролните органи за да разчистят пътя на гр.транспорт.?????

мария христова написа на 22.04.2010 г.:
Предлагам да има автобус от Прослав които да минава през бул.Цар Борис а не тази 2 маршрутка

Rezon написа на 22.04.2010 г.:
Предлагам: 1. Да се възстанови Ес-банът или ж.п. рингът около Пловдив, като коловозите се удвоят или утрят, за да може и товарни влакове да го ползват. Навсякъде по ринга да се направят подлези и да се премахнат тези бариери най-после. Рингът да бъде свързан в перспектива с гара Крумово и оттам с летището.2.Маршретите на маршрутните таксита бусчета да не се дублират с маршрутите на автобуси и тролейбуси. 3. Изцяло да бъде ремонтирана или където е нужно да се подмени контактната тролейбусна мрежа.4. Да се отмени приватизацията на "Градски транспорт"!

Веселин Пд написа на 08.04.2010 г.:
alflandov, стига и ти де. Казаха ти хората, че до края на годината целия бул."България" до моста на Адата ще е като нов и се работи изключително усилено. Айде поне да не е за този булевард, единствения по който се работи за цялостната му реконструкция.

alflandov написа на 08.04.2010 г.:
Искам да обърна внимание на пътя в отсечка бул.България покрай Панаира.В центъра на града,на най-известното място-панаира,има ями в които човек не само може да си строши колата а и да се убие.Моля вземете мерки,защото е страшно,за да се избегнат накои ями човек рискува да катастрофира като се блъсне в съседен автомобил.

Иван Ненков написа на 03.03.2010 г.:
Предлагам да се премести жп линията зад окръжна,4км и Пещерско.На нейно място се изгради нов булевард и мост.

Xena написа на 13.02.2010 г.:
С чия благословия беше построена онази кооперация на бул. Руски, точно преди новия мост на Герджика, заради която платното се стеснява?

Rezon написа на 12.01.2010 г.:
На спирката до хирургията на Пещерско шосе(в посока към центъра) един мерс се е разположил точно на мястото, където автобусите 6, 15, 24, 37 и 66 трябва да спират и пътниците са принудени да го заобикалят и да се качат на автобуса, защото автобусът е принуден да заеме платното на движението и да го затвори, докато се качат пътниците. Искам да дам снимка, не виждам как да стане.

caldis написа на 02.01.2010 г.:
Ами моста на Руски-от двете страни тапи и светофари и колите чакат на мостовете Основите са общи До една година ще усвояваме още 5 милиона за ремонт А пред сгрсдата на Е Божкова 3м тротоар вместо платното да е до магазините Колко са взели да я оставят

caldis написа на 02.01.2010 г.:
Ядосан какъв Илко те гони всичко започва от СЛАВЧО той го събра това котило Има десетина ХОРА в ОС всички останали са разследване Някой трябва да я сезира тази прокуратура

Страници:1 2Следваща


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: