ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчани на линия:

Строителство

Трябва да сте регистриран потребител и да се присъедините към групата, за да може да оставите мнението си.
Възраждането на една отминала идея - S bahn (идеи за алтернативен транспорт)
tonkata написа на 24.06.2009 г.:
Напълно съм съгласен, че в града има проблем с трафика и транспорта трябва да се развива, но се страхувам, че едно такова съоръжение ще струва твърде скъпо и разходите могат да се окажат повече от приходите и скоро всичко да бъде изоставено.Просто не съм убеден, че това е най-доброто решение на въпроса. :-[

malkiazmei написа на 24.06.2009 г.:
Айде пак старата песен. Дадох ти достатъчно добри примери с 2 от 3-те прелеза където може да се направи без да се бутат кооперации. Чети малко поне де.А за Тонката, както и за теб - градът трябва да се развива, ако искаме да върви нагоре. Това не е задължително да е обвързано с бутането на точно твоята кооперация, бъди спокоен. Все пак си мисля, че ако се направи достатъчно разумна подобна висяща монорелсова железница, ще е добре. Ето прочетете малко тук:Пловдив става дисперсен градЗа да се случи това, ще трябва и нормален транспорт. Няма как градът да се развива, ако няма нормален транспорт. Иначе ще станем като София, която всички ние толкова плюем (и с основание), където ако живееш в някой от жилищните квартали в краищата на града и все още нямаш достъп до Метро, ти отнема ужасно много време да стигнеш до центъра.  Ясно е, че в Пловдив Метро освен, че е много скъпо и напълно безсмислено, на места ще е и почти невъзможно заради геоложките дадености на града ни. След като вече с градския транспорт заради задръствания в пиковите часове е почти толкова бързо да се придвижиш от центъра до Панаира например, колкото и ако го направиш пеша, то очевидно имаме проблем с транспорта и трябва да се мисли в тази насока, без значение колко точно е голям града, проблем има.P.S. Тъй като си играя да давам точни примери, да посочвам конкренти места в Пловдив, да пускам снимки и да обяснявам и т.н. а отсреща само едно и също се повтаря и то без каквито и да било факти или примери, просто явно няма смисъл да се хабя. Ако се появи смислен коментар по темата пак ще се включа, но да споря с развалени грамофони като smilodont няма смисъл.

smilodont написа на 24.06.2009 г.:
TONKATA  до някаде ти отговори . А за твоите познати,може и ас да сьм един от тях . На мен ми се налага поне 4 пьти на ден да пресичам прелезите . Но не искам да ми сьборят кооперацията за да минават товарни влакове през центьра на Пловдив.

malkiazmei написа на 24.06.2009 г.:
А какво ще кажеш ако се направи над булевардите с 2 платна? Достатъчно широки са, за да има такова нещо по средата над тях. След като има място за огромните билборди тип "Арка", защо да няма за конструкциите на висящо влакче. Съответно и спирките ще са във въздука разбира се и ще се стига до тях с асансьор и стълби. С риск да ме изселят от тук :) Пак ще дам пример с Нотингам, който отново подчертавам, че по население и площ прилича на Пловдив.Там са направили 1 линия на трамвай. Само една. Но е от центъра до най-отдалечения квартал и се ползва ужасно много. Защо я давам за пример - ами защото в центъра точно до Централната гара е почти като висящо влакче - спирката е качена на постаменти. Ето и снимки:

tonkata написа на 24.06.2009 г.:
Като цяло аз харесвам идеята за S-Bahn в Пловдив, но по начина, който е конструиран градът, с толкова много сгради, 1 такава инвестиция за изграждане на линии и станции просто не си струва.Това изисква 1 мащабна реконструкция на една голяма част от града, а пътникопотокът няма да бъде достатъчно голям за да възстанови разходите.

malkiazmei написа на 24.06.2009 г.:
цитат от изказване на smilodont от 18:35 / 24.06.2009 г.:
Това е само едно твое виждане на проблема . А за испьлнението което ти предлагаш едва ли ще има сьгласни от жителите на тези райони . Което мисля че е най важно , нали всичко го правим за хората а не просто за някаква идея.
Ами питай хората, които живеят срещу МОЛ-а. Аз имам познати и в момента им е много неприятен трафика. На Пещерско шосе е някакъв ад да се мине линията. Така че вярвай ми няма да са против. А и защо да са против не разбрах. Кое според теб ще им пречи ако се направи подлез?

crusader написа на 24.06.2009 г.:
цитат от изказване на smilodont от 16:58 / 24.06.2009 г.:
Още малко за селата и градьт.Ако сравним Лондон с Пловдив то ас сьс сигорност сьм от село в световен мащаб . Мисля че е неразумно в град който е дьльк 10 км пьлен с археологически раскопки да крьстосват жп. линий за които да правим надлези , подлези и какви ли не още сьорьжения за да се возят 10 селяндура.
Ейй много мъка има на тоя свят

smilodont написа на 24.06.2009 г.:
Това е само едно твое виждане на проблема . А за испьлнението което ти предлагаш едва ли ще има сьгласни от жителите на тези райони . Което мисля че е най важно , нали всичко го правим за хората а не просто за някаква идея.

malkiazmei написа на 24.06.2009 г.:
Не си съвсем прав. Поне не като цяло за бул."България". Само на мястото, където е самия подлез, има снижаване на нивото на булеварда и това лесно може да се види, когато вали и то по-обилно. Същото е и на "Васил Априлов", но то за това се казва и подлез. За сградите и бутането им също не си прав. Виж например кръстовището на "Копривщица" и бул."Свобода". Идеално място за подлез. Има огромно място и от двете страни на жп линията за да се направят подстъпи. От страната на мола дори има дублираща улица, която може да поеме трафика, който няма да влиза под линиите. При Пещерско шосе също има достатъчно място ако се махне само и единствено бензиностанцията от страната на бившия "Направи си сам". При булевард "6-ти септември" действително ще е трудно да се направи подлез, но то не е и чак толкова необходимо навсякъде да има подлези. Проблемът при "6-ти септември" там е по-скоро друг - че един булевард с 2 платна от по няколко ленти изведнъж се стеснява до 1 платно с по 1 лента във всяка посока. Там линиите са най-малкия проблем. За предишните 2 места - пътят слиза малко надолу, а линиите се вдигат малко нагоре и няма проблем.P.S. При строежа на булеварди как се бутат сгради? Най-пресния пример е бул."Руски" - разширението и "Победа". Така че дори и до това да се стигне няма да е фатално, тъй като всеки град е жив организъм и като такъв при нарастването му се налагат промени, което е съвсем нормално. Важното е те да се правят с мисъл и достатъчен размах, а не да се правят само кръпки по улиците тук-там.

smilodont написа на 24.06.2009 г.:
E добре пак ще ти отговоря .Нивото на бл. Бьлгария е по ниско от това на Васил Априлов и това на Копривщица . За да се построй каквото и сьоражение там за да се освободят булевардите трябва доста от жилищата които са там да се сьборят  което няма как да стани.Разгледай двата надлеза които ти дадох за пример .

malkiazmei написа на 24.06.2009 г.:
Кажи кой е твоя град, който наричаш "градът ни", че да дойда. А иначе да ти кажа в Пловдив как е с "раскопките", както ти ги наричаш. Основната част е около Стария град и под Главната. Има и римски акведукт до Коматевския възел. Така или иначе обаче не може да се изсели целия град, за да се изкарат на показ. Те управниците ни не могат да поддържат и експонират леснодостъпните археологически находки, та какво да говорим за нови да се търсят: виж Източната порта, форума до Централна поща, Базиликата срещу Католическата църква и т.н. Въобще разбирам целия град и "раскопките" да са супер поддържани и експонирани, че да търсим нови или поне да има данни, че под въпросните ЖП линии има уникална археологическа находка. Не само, че няма, а е слабо вероятно да бъде намерено нещо там. Защо ли? Почети малко история на Древен Пловдив и ще разбереш. За надлезите - нали точно за това говорим (или пак не си разбрал), че трябва да се правят, при това повечко, за да няма проблеми с трафика. Ето виж подлезите под ЖП линията на бул."България" и бул."Васил Априлов". На кой пречи линията там? Ето така ако е и по "Копривщица" поне на 2 от прелезите никой няма и да усети, че има ЖП линия и няма да има проблем за никой.

smilodont написа на 24.06.2009 г.:
ти дето си толкова грамотен можеш ли да ми кажеш колко жп. надлеза има в Пловдив и защо единия от тях се строеше 20 години а другия 15 .А това за раскопките няма да ти отговарям а ела и разгледай градьт ни.

malkiazmei написа на 24.06.2009 г.:
Опитах се да се сдържа и да не отговарям ама що за идиотщина е тва на smilodont? Какво значение има, че градът е 10км широк? Дай да движим само пеш? И като е 10км няма ли задръствания? ИМА! Явно не ни е чак толкова малък и безлюден градът. По цял свят се мъчат чрез релсови превозни средства да намалят трафика и вредните газове, само тук се намериха двама "умници" smilodont и Rothmans, които някак си разбраха (още е загадка за мен как точно), че във влаковете се качват само селяни, при това броят им е 10.smilodont-е, момченце младо  (ако не си такъв, то много по-зле за теб, щом пишеш толкова неграмотно), не си избивай комплексите тук. Явно имаш нужда да си повишиш общата култура, преди да започнеш да се изказваш смислено. А къде намеси пък археологическите разкопки така и не разбрах. Това не е дълбок строеж, че да ги разрушава. По твоята логика не трябва да има и сгради вероятно. По цял свят правят надлези и подлези, ама тук не. Летището ни в Крумово, гарата да я преместим в Труд, а в Пловдив да подкараме каруците, а?И като не приемаш сравнението с Лондон добре, но Нотингам е напълно сравним с Пловдив. Не случайно дадох и него за пример. Какво да ти дам? То аз не се сещам за град, в който гарата да не е в центъра на града, освен Пазарджик. Но ако тръгнем да взимаме пример от този град, просто не ми се мисли къде можем да стигнем в пътя надолу.Като не харесвате моите сравнения, дайте вие други, за да подкрепите вашата тези. Какво е това само да изтъквате вашите собствени гениални прозрения, за които обаче нямате нито примери, нито ясни причини, подкрепени с факти.Като има сега там ЖП линия и велосипедистите не могат да минават от там ли? Айде стига глупости вече. Посмяхме ви се всички на идиотщините, оставете вече темата, по която доказахте, че нямате какво смислено да кажете.

smilodont написа на 24.06.2009 г.:
Още малко за селата и градьт.Ако сравним Лондон с Пловдив то ас сьс сигорност сьм от село в световен мащаб . Мисля че е неразумно в град който е дьльк 10 км пьлен с археологически раскопки да крьстосват жп. линий за които да правим надлези , подлези и какви ли не още сьорьжения за да се возят 10 селяндура.

smilodont написа на 24.06.2009 г.:
цитат от изказване на exoll от 15:44 / 24.06.2009 г.:
цитат:
да те открехн&
#1072; тези птици не са чайки или глароси
а кормора&
#1085;и.
;D ;D ;D ;D ;D ;D Това са гларуси,
които се хранят предимн&
#1086; с отпадъц&
#1080; отколко&
#1090;о с риба.http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0_%D1%87%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B0
  не искам да споря  щом така мислиш си е твоя работа . Но все пак ако ти е интерес&
#1085;а тази тема посети природо&
#1085;аучния музеи и попитай
хората там сьс сигорно&
#1089;т знаят.

tonkata написа на 24.06.2009 г.:
Да премахнем ЖП транспорта от града ни - да премахнем всички линии, да съборим сградата на централна гара и да хващаме влакове от съседните села. :D :D :DНяма да е лошо пловдивската централна гара да се намира в някое от близките села - да речем Труд или някое друго, за да няма в пловдив линии.

exoll написа на 24.06.2009 г.:
Пловдив не е толкова голям град за да се изгради такава железница.Според мен трябва по-добра организация на автобусния превоз ,по-добри спирки с оптимален вариант за връзки и разбирасе комфортни и безопастни автобуси.

exoll написа на 24.06.2009 г.:
цитат:
да те открехна тези птици не са чайки или глароси а корморани.
;D ;D ;D ;D ;D ;D Това са гларуси,които се хранят предимно с отпадъци отколкото с риба.http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0_%D1%87%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B0

SusBe написа на 24.06.2009 г.:
цитат от изказване на smilodont от 21:05 / 23.06.2009 г.:
Спокоино ас не се заяждам . Но сьм твьрдо убеден че през Пловдив не трябва да минават никакви релси било то и трамваини а да не говорим че и за метро не ставаме Не говоря за премахване на жп. транспорта като цяло но това чудо на 19 век трябва да се премахни от градьт ни . Трябва да се оправят булевардите да се отвори града ни а не да бьде разделян.
"да се премахнИ" ... wtf? ... я пак ...... "да се премахнИ" ??? Въййййй ти от кое китно селце се домъкна в Пловдив, та започна да даваш безценни идеи за "отварянето" на "града ни"?А за онзи другия дето дава идеи за заменянето на линията с велоалея просто нямам думи ...

smilodont написа на 23.06.2009 г.:
Радвам се че и ти се влючи но да те открехна тези птици не са чайки или глароси а корморани.В неделя бях на 40 извора и там ги има.

Страници:Предишна1 ... 3 4 5 6 7Следваща


ВХОД за регистрирани
E-mail / Потребителско име
Парола
запомни ме на този компютър
забравена парола

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: